Markat do të shpenzojnë 59 miliardë dollarë në reklamat e-commerce

reklamat e-commerce

Markat do të shpenzojnë 58.5 miliardë dollarë në reklamat e e-commerce këtë vit në përgjigje të bumit të blerjeve online, sipas raportit më të fundit të Trendeve të Reklamimit Global nga WARC Data.

Trendet e Reklamave Globale: Boshti i tregtisë elektronike zbulon se investimi i reklamave nëpër platformat e tregtisë elektronike si Amazon, Tmall dhe Rakuten, shitës me pakicë të gjithë kanaleve si Walmart dhe Carrefour dhe tregtia sociale në platforma të tilla si Pinduoduo dhe TikTok është vendosur të rritet 18.3 % në të gjithë botën, duke u rritur 30 herë më shpejt se tregu më i gjerë i reklamave në internet dhe në kontrast të plotë me një rënie parashikuese prej 8.1% për industrinë totale të reklamave këtë vit.

Ndikimi në reklamat e tregtisë elektronike pasqyron një rritje të shpejtë të blerjeve online; konsumatorët do të shpenzojnë një shtesë prej 183 miliardë dollarësh në internet këtë vit si rezultat i drejtpërdrejtë i COVID-19, me shitjet totale të tregtisë elektronike të vendosur të rriten me 30.4%, nga 677 miliardë dollarë në 2.9 trilionë dollarë në të gjithë botën.

Raporti zbulon se markat po grumbullohen për të shfrytëzuar reklamat nëpër platformat e tregtisë elektronike si një mjet për t’u afruar më shumë me konsumatorin.

“Duke qenë se investimet e reklamave në media janë ulur pas COVID-19, platformat e tregtisë elektronike janë në një pozitë të fortë për t’u rritur ”, vuri në dukje James McDonald, Shefi i Përmbajtjes së të Dhënave, WARC dhe autor i kërkimit.

Alibaba kontrollon biznesin e tretë më të madh në botë të reklamave, Amazon po rritet shumë në krah me Google dhe Facebook.

Të ardhurat nga reklamat e Alibaba – nëpër bizneset e saj të tregtisë elektronike si Taobao, Tmall dhe Lazada – pritet të rriten me 6.6% këtë vit.

Biznesi i reklamave të Amazon u rrit 4,5 herë më shpejt se Facebook dhe 63 herë më shpejt se Alphabet në gjysmën e parë të vitit 2020. Si pasojë, Amazon parashikon të fitojë 18.1 miliardë dollarë nga reklamat këtë vit.

Platforma kineze e tregtisë sociale Pinduoduo do të rrisë të ardhurat nga reklamat në 33.8%, pra në mbi 5 miliardë dollarë, përpara rivalit lokal JD.com me 3.6 miliardë dollarë. Asnjë nga platformat e tregtisë elektronike të monitoruar nga WARC nuk pritet të dëshmojë një rënie të të ardhurave nga reklamat këtë vit.

Konsumatorët do të shpenzojnë 183 miliardë dollarë shtesë në internet këtë vit për shkak të COVID-19

Shitjet në internet do të rriten me 30.4% në mbarë botën këtë vit, sipas të dhënave nga Edge by Ascential.

Të marra së bashku, shitjet e tregtisë elektronike do të zënë 88% të rritjes globale të shitjes me pakicë në vitin 2020. Pesë platformat më të mira pritet të forcojnë kontrollin e tyre në treg këtë vit, Alibaba (+ 221 miliardë dollarë), Pinduoduo (+ 122 miliardë dollarë) dhe Amazon (+ 92 miliardë dollarë) pritet të udhëheqin rritjen absolute.

Tregtia e reklamave në transmetim të drejtpërdrejtë po lulëzon në Kinë – ajo do të rritet më shumë se dyfishi i vlerës së shitjeve prej 171 miliardë dollarë këtë vit. Kjo përfaqëson 10.2% të të gjitha shitjeve të tregtisë elektronike sot, një pjesë e cila parashikohet të rritet me një të pestën (20.3%, 421 miliardë dollarë) vetëm në dy vitet e ardhshme.

Të dhënat nga Yimian, një kompani simotër e WARC, tregojnë se tre platformat kryesore – Taobao, TikTok dhe Kwai – do të rrisin mbi dy të tretat (69.1%) të të gjitha shitjeve të transmetuara drejtpërdrejt këtë vit.

COVID-19 ka nxitur konsumatorët e rinj në format; tre në dhjetë (30%) kanë shpenzuar më shumë sesa kanë përdorur për produktet e shitura përmes transmetimeve të drejtpërdrejta. Në total, tregtia në transmetim të drejtpërdrejtë ka një audiencë të vlerësuar prej 525 milionë, ekuivalente me 62.8% të popullsisë online të Kinës.

WARC

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale