Mark Zuckerberg: Po ‘riparojmë’ Facebook për ta përshtatur me moshat e reja - Business Magazine Albania

Mark Zuckerberg: Po ‘riparojmë’ Facebook për ta përshtatur me moshat e reja

moshat e reja

Shefi ekzekutiv i Facebook, Mark Zuckerberg ka thënë se ai po “riparon” kompaninë drejt të rinjve dhe larg përdoruesve të moshuar.

Ekzekutivi tha në thirrjen e tij të fitimeve të tremujorit të tretë se Facebook do të punojë më shumë drejt përdoruesve në moshat e reja në vend që të optimizojë për numrin më të madh të të moshuarve. Zuckerberg tha në mënyrë specifike përdoruesit e moshës 18 deri në 29 vjeç janë ata për të cilët kompania do të punojë më shumë.

Një nga mënyrat se si Facebook do ta bëjë këtë është të rrisë funksionin Reels në aplikacionin Instagram të Facebook. Zuckerberg tha se kompania është akoma më afër “fillimit të atij udhëtimi” dhe është ende duke parë se si Reels do të maturohet.

Facebook prezantoi Reels, një kopjues i TikTok që lejon përdoruesit të postojnë video në format të shkurtër, në gusht të 2020. Lëvizja sinjalizoi se Facebook ishte i vetëdijshëm për kërcënimin që përbënin konkurrentët si TikTok. Aplikacioni popullor i ndarjes së videove ka pushtuar botën dixhitale dhe është bërë një pikë e nxehtë për gjeneratën Z.

Facebook mund t’i ketë sytë nga përdoruesit e rinj të rritur, por po punon gjithashtu për të tërhequr edhe adoleshentët.

Lexoni: Një tjetër investigim “sulmon” Facebook. Kompania është përballë një stuhie me pasoja të rënda

Një sondazh i fundit i publikuar nga Piper Sandler zbuloi se ndërsa adoleshentët përdornin platformën Instagram të Facebook më së shumti nga çdo aplikacion i mediave sociale, ata përdornin më së paku aplikacionin kryesor të Facebook.

Nga 10,000 adoleshentët e anketuar, 81% thanë se përdornin Instagram, përqindja më e lartë nga gjashtë platforma. 77% thanë se përdorin Snapchat dhe 73% thanë se përdorin TikTok. Vetëm 27% e të anketuarve thanë se përdorin Facebook.

Aplikacioni kryesor i Facebook është bërë një hit në mesin e moshave më të vjetra, 71% e përdoruesve mbi moshën 56 vjeç thanë në fund të 2020 se përdorin Facebook, sipas të dhënave të Statista nga fillimi i këtij viti.

/businessinsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0