Mark Zuckerberg: “Me Libra do të krijojmë një infrastrukturë financiare globale që fuqizon miliarda njerëz” - Business Magazine Albania

Mark Zuckerberg: “Me Libra do të krijojmë një infrastrukturë financiare globale që fuqizon miliarda njerëz”


“Sot, Facebook së bashku me 27 organizata anembanë botës ka nisur Shoqatën Jofitimprurëse Libra dhe ka krijuar një monedhë të re të quajtur Libra,” ka dhënë lajmin përmes një postimi në profilin e tij zyrtar të Facebook, Mark Zuckerberg.

Postimi i Mark si më poshtë:

Lexoni: “Project Libra”, plani sekret i Facebook

Misioni i Libra është të krijojë një infrastrukturë të thjeshtë financiare globale që fuqizon miliarda njerëz në mbarë botën. Është mundësuar nga teknologjia blockchain dhe plani është që të lançohet në 2020. Ju mund të lexoni më shumë rreth shoqatës në linkun: https://libra.org

Të jesh në gjendje të përdorësh “paratë e lëvizshme” mund të ketë një ndikim të rëndësishëm pozitiv në jetën e njerëzve, sepse nuk duhet gjithmonë të mbash me vete para, të cilat mund të jenë të pasigurta ose të paguash tarifa shtesë për transfertat. Kjo është veçanërisht e rëndësishme për njerëzit që nuk kanë qasje në bankat tradicionale ose shërbimet financiare. Tani për tani, ka rreth një miliard njerëz që nuk kanë një llogari bankare, por kanë një celular.

Ne përpiqemi që ta bëjmë më të thjeshtë për të gjithë që të dërgojnë dhe të marrin para ashtu siç përdorin aplikacionet tona për të dërguar mesazhe dhe foto menjëherë. Për të mundësuar këtë, Facebook gjithashtu po lançon një degë të pavarur të quajtur Calibra që do të ndërtojë shërbime që ju lejojnë të dërgoni, shpenzoni dhe ruani Libra – duke filluar me një portofol dixhital, i cili do të jetë i disponueshëm në WhatsApp dhe Messenger dhe si një aplikacion i pavarur vitin e ardhshëm.

Calibra do të rregullohet si ofrues i shërbimeve të pagesave. Çdo informacion që ndan me Calibra do të mbahet i ndarë nga informacioni që ndan në Facebook. Që nga fillimi, Calibra do t’ju lejojë të dërgoni Libra pothuajse të gjithë personave nga smartphone me kosto të ulët ose pa kosto. Me kalimin e kohës, ne shpresojmë të ofrojmë më shumë shërbime për njerëzit dhe bizneset – si pagesa e faturave me vetëm një shtytje të butonit, blerjen e kafes me skanim të një kodi ose kalimi i transportit publik lokal pa pasur nevojë të mbani para në dorë ose edhe në metro.

Përveç përpjekjeve tona, shumë kompani të tjera do të ndërtojnë shërbimet e tyre duke përdorur Libra – nga kompanitë e pagesave si Mastercard, PayPal, PayU, Stripe dhe Visa, për shërbimet popullore si Booking, eBay, Farfetch, Lyft, Spotify dhe Uber. – tek organizatat jofitimprurëse që bëjnë punë të rëndësishme rreth përfshirjes financiare si Kiva, Mercy Corps dhe Women’s World Banking, tek kompanitë në hapësirën e kriptos, si Anchorage, Coinbase, Xapo dhe Bison Trails. Një numër i VC kryesore po bashkohen gjithashtu për të ndihmuar inovacionin në rrjetin Libra. Ne shpresojmë që të kemi mbi 100 anëtarë të shoqatës së Libra deri në kohën kur rrjeti do të lançohet vitin e ardhshëm.

E gjithë kjo është ndërtuar mbi teknologjinë blockchain. Është e decentralizuar – do të thotë se është drejtuar nga shumë organizata të ndryshme në vend të vetëm një, duke e bërë sistemin më të drejtë në përgjithësi. Është në dispozicion për këdo që ka një lidhje interneti dhe ka tarifa dhe kosto të ulëta. Dhe sigurohet nga kriptografia që ndihmon në ruajtjen e parave tuaja të sigurta.

Kjo është një pjesë e rëndësishme e vizionit tonë për një platformë sociale të fokusuar në privatësinë – ku mund të ndërveproni në të gjitha mënyrat që do të dëshironit privatisht nga mesazhet për të siguruar pagesat.

Privatësia dhe siguria do të ndërtohen në çdo hap. Për shembull, Calibra do të ketë një ekip të përkushtuar ekspertësh në menaxhimin e rrezikut të fokusuar në parandalimin e përdorimit të Calibra për qëllime mashtruese. Ne do të ofrojmë mbrojtje kështu që nëse humbni monedhën tuaj Libra, ne do të ofrojmë rimbursime. Ne gjithashtu besojmë se është e rëndësishme që njerëzit të kenë zgjedhje kështu që ju do të keni mundësitë për të përdorur shumë portofole të tjera të palëve të treta në rrjetin Libra.

Ka ende shumë më tepër për të mësuar dhe për të bërë para se Libra të jetë gati të lançohet zyrtarisht. Ne e dimë se është një ndërmarrje e madhe dhe përgjegjësi dhe jemi të angazhuar për ta arritur këtë. Ne kemi punuar me politikëbërës dhe ekspertë në fusha të tilla si përfshirja financiare, ekonomia, siguria, privatësia dhe blockchain, dhe ne do të vazhdojmë të dëgjojmë feedback e tyre teksa gjejmë mënyrën më të mirë për të ecur përpara. Ne jemi mirënjohës për partneritetin e tyre dhe për të gjitha bizneset, organizatat dhe institucionet akademike që janë pjesë e Shoqatës së Libra.

“Ky është fillimi i një udhëtimi emocionues dhe unë jam duke parë përpara për të ndarë më shumë informacion sa më shpejt,” mbyll postimin e tij Zuckerberg.

Lexoni: Nën moton “E ardhmja është private” Facebook sjell 5 njoftimet më të rëndësishme nga konferenca F8

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0