Logitech vjen me Pop Home Switch


Krijuesi i aksesorëve, Logitech sot ka lançuar Pop Home Switch, një buton të ri që ofron disa veprime të caktuara, kur ju e shtypni atë. Kjo është e ngjashme me Amazon Dash Buttons, e cila ju lejon të bëni gjëra të tilla si të blini letra duarsh dhe detergjent lavanterie, por produkti i Logitech ofron më tepër dhe është më i përqendruar në aplikacionet smart-home.

Pop Home Switch do të integrohet me produkte nga LIFX, Lutron, Insteon, Phillips, Sonos, dhe prodhues të tjerë, për të mos përmendur harduerin e automatizuar të Logitech, Harmony, sipas një deklarate. Ndryshe nga Dash Buttons, e cila bën një gjë kur ju e shtypni poshtë, me Pop Home Switch ju do të jeni në gjendje të merrni rezultate të ndryshme të bazuar në mënyrën se si e shtypni Pop Home Switch. Pajisja është në gjendje të reagojë ndaj një shtypje të vetme, një shtypje të dyfishtë, dhe një shtypje të gjatë.

Butoni i Logitech do të ketë aplikacion përkatës për Android dhe iOS, i cili do të jetë në dizpozicion në javët e ardhshme dhe do të zbuloj pajisjet home-smart që janë të lidhura me rrjetin tuaj Wi-Fi. Me aplikacionin, përdoruesit do të jenë në gjendje të konfigurojn butonin të ndërmarrë veprime kur ju e shtypni një herë apo disa herë.

 

/Ky artikull u publikua së pari nga TechSot.alBusiness Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale