Kompanitë dhe të punësuarit e rinj duhet të kujtojnë se biznesi është një rrugë me dy drejtime. Ndërsa punonjësit nuk janë të pazëvendësueshëm, ata janë thelbësorë për shëndetin dhe suksesin e një kompanie dhe bizneset duhet të reagojnë menjëherë. Në një epokë ku punonjësit duket se mbajnë të gjithë fuqinë, është e rëndësishme t’i jepni përparësi nevojave dhe qëllimeve të tyre.
Ja si duket kur punonjësit kanë fuqinë
Kompanitë ende mendojnë se duhet të zgjedhin midis prioritizimit të klientëve dhe punonjësve, por harrojnë se një përvojë e fuqishme e klientit fillon me një qasje punonjësi në radhë të parë. Nga një këndvështrim biznesi, një përvojë e shkëlqyer punonjësish sjell të ardhura. Pandemia i detyroi punëdhënësit t’u jepnin përparësi klientëve në vend të punonjësve pasi prioriteti i parë i bizneseve ishte sigurimi i suksesit afatgjatë. Megjithatë, në ekonominë gig, punonjësit luftojnë nga pasiguria dhe mungesa e të drejtave themelore të punës.
Tendenca aktuale është që punonjësit të zgjedhin kompaninë, duke i detyruar kompanitë të ndihen të nënshtruara falë Dorëheqjes së Madhe. Bizneset harrojnë se punonjësit dhe menaxherët janë në stres më shumë se çdo CEO apo menaxher i lartë. Ata merren më nga afër me rutinën e përditshme, kështu që ata kanë një sy më të mirë për atë që skuadrat e tyre kanë nevojë. Më parë quhej një paradoks i vijës së parë: punonjësit e vijës së parë janë shpesh të parët që ndjejnë ndryshimin e afërt, por të fundit që dëgjohen brenda një organizate. Po, menaxherët dhe themeluesit luajnë një rol kritik në suksesin e një kompanie, por trajtimi i punonjësve si një mjet për një qëllim është i dëmshëm. Ndërsa shumë industri po e kuptojnë me këtë mungesë të fuqisë punëtore, ata kanë nevojë për këtë të ashtuquajtur fuqi punëtore “të disponueshme” shumë më tepër sesa e kuptojnë.
Lexoni: Të gjithë duhet ta marrim më seriozisht humorin në vendin e punës
Përsëri, gjithçka ka të bëjë me ekuilibrin. Është e mundur të fuqizohen punëtorët pa ulur vlerën dhe fitimet e një biznesi. Edhe nga një këndvështrim thjesht biznesi, është më mirë të zhvilloni dhe mbani një ekip të qëndrueshëm, në vend që të shpërndaheni nga punonjësit.
Këtu janë katër mënyra se si biznesi juaj mund të përshtatet me këtë klimë në ndryshim të punonjësve.
1. Krijoni një mentalitet pozitiv
Trajtojeni ekipin tuaj me një mentalitet “të parët njerëzit”. Ofroni trajnime në vendin e punës, përpiquni të promovoni nga brenda dhe theksoni fuqimisht një atmosferë ekipi ku të gjithë të ndërtohen së bashku. Trajtimi i punonjësve si robotë ose objekte të disponueshme për t’u përdorur dhe zëvendësuar është një gabim. Për shumë vite kjo ishte normë dhe pandemia më në fund i ka sjellë në qendër të vëmendjes këto praktika të dëmshme.
2. Besoni në njerëzit tuaj dhe lërini të rriten
Besimi te punonjësit tuaj është thelbësor për suksesin, veçanërisht nëse drejtoni një startup në një fazë rritjeje të shpejtë. Kjo do të thotë që promovimet duhet të ndodhin shpejt. Punësoni njerëz me prejardhje të ndryshme dhe mirëpritini ata në ekipin tuaj.
3. Mblidhni të dhëna
Best Buy u kërkoi punonjësve të saj të linjës së parë të parashikonin se si ngjarje të caktuara do të ndikonin në shitjet me pakicë. Parashikimet kolektive të punonjësve të linjës së parë janë shpesh më të sakta se parashikimet zyrtare. Kërkojini ekipit tuaj të sjellë ide në tryezë dhe lërini ata të fillojnë diskutimet dhe risitë. Por mbani mend se kjo do të jetë një humbje nëse ata nuk ndihen të vlerësuar dhe të fuqizuar.
4. Thyeni kufijtë
Së fundi, është detyra e CEO dhe e menaxhmentit të lartë që të jenë të afrueshëm dhe gjithmonë të disponueshëm për çdo person në kompani. Menaxhimi nuk është mbikëqyrës i lartë; ata janë pjesë e të njëjtit ekip si gjithë të tjerët.
Trajtimi i punonjësve të linjës suaj si menaxhment do të thotë t’u jepni atyre të njëjtin nivel aksesi tek ju. Qasja është e fuqishme; ndihmon ekipin tuaj të ndihet sikur mendimet, opinionet dhe shqetësimet e tyre kanë rëndësi.
Lexoni: 7 shenja që punonjësit tuaj po mendojnë të japin dorëheqjen
Shumë konkurrentë nuk i ndajnë këto pikëpamje, por ne të gjithë shpresojmë ta shohim këtë ndryshim në të ardhmen. Kur kujdeseni të punësoni njerëz që janë të zgjuar dhe ambicioz, është e mençur t’i bëni ata të ndihen sikur mund të kontribuojnë me mendime dhe ide dhe të shpërblehen për përpjekjet e tyre.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.