Të gjithë duhet ta marrim më seriozisht humorin në vendin e punës - Business Magazine Albania

Të gjithë duhet ta marrim më seriozisht humorin në vendin e punës

humor

Dy miq shëtisin në pyll kur njëri prej tyre bie në tokë. Ai duket se nuk po merr frymë dhe sytë e tij janë të skuqur. Djaloshi tjetër nxjerr telefonin e tij dhe telefonon shërbimin e urgjencës. Ai gulçon, “Shoku im ka vdekur! Çfarë mund të bëj?” Operatori thotë: “Qetësohu. Mund të të ndihmoj. Së pari, le të sigurohemi që ai ka vdekur”. Dëgjohet një heshtje, pastaj dëgjohet një e shtënë. Djali merr sërish telefonin dhe thotë: “Në rregull, po tani çfarë?”

A ju bëri të qeshni? Është shakaja më qesharake në botë, sipas një eksperimenti të madh që u krye në 2002 nga psikologu Richard Wiseman. Pothuajse 2 milionë njerëz nga 70 vende votuan për më shumë se 40,000 shaka, duke e bërë studimin LaughLab eksperimentin më të madh në botë (deri më tani) në nocionin misterioz të humorit, i cili fitoi një rekord botëror Guinness përgjatë rrugës.

Lexo: Ndiqni Ritmin e Zemrës me Samsung Galaxy

Nuk kemi hasur dikë që nuk e vlerëson humorin në ndonjë lloj forme. Sigurisht, ne ndryshojmë në aspektin e gjërave që na bëjnë të qeshim me të vërtetë dhe ato që nuk na bëjnë të qeshim, por një buzëqeshje e përbashkët ose “qeshje barku” është një nga përvojat më të mira për të krijuar lidhje përreth.

Filloni me diçka qesharake

-”Unë jam ai personi i financave që pa dyshim duhet të ndjek disa prezantime tërheqëse, emocionuese me përditësime mbi numrat dhe përqindjet (por pa dyshim jo tërheqëse). Dhe kështu me kalimin e viteve, kam zbuluar se mënyra më e mirë për të tërhequr vëmendjen e njerëzve menjëherë është të filloni me diçka qesharake. Unë padyshim që nuk pritet të jem komediane në rendin e ditës, kështu që ka edhe efektin e shtuar në tërheqjen e audiencës.”,- tregon Christine Laurens, drejtoreshë financiare e Kearney.

Humori është diçka që shumica prej nesh e përdor dhe e shijon instiktivisht, por ka shumë kërkime shkencore që konfirmojnë atë që na thonë impulset natyrore: humori është i mirë për ne. Psikologët Herbert Lefcourt dhe Rod Martin ishin ndër të parët që vërtetuan se njerëzit e stresuar me një sens të fortë humori bëheshin më pak të dëshpëruar dhe të shqetësuar sesa ata të cilët e kishin më pak të zhvilluar.

Parashikimi i diçkaje për të qeshur rrit nivelet e beta-endorfinës, të cilat na bëjnë të ndihemi mirë dhe të hormonit të rritjes njerëzore, i cili ndihmon në funksionimin e sistemit tonë imunitar.

Por a ka të bëjë vetëm me të treguarit shaka? Epo, jo.

Robert Provine, një psikolog nga Universiteti i Maryland, zbuloi se ne në të vërtetë qeshim më shumë kur flasim me miqtë tanë. Në vend të shakave, ne po ndajmë deklarata dhe komente që, në sipërfaqe, nuk duken aspak qesharake dhe që shpesh tejkalojnë kufijtë e asaj që mund të konsiderohet “e përshtatshme”. Ashtu si krijimtaria, humori shpesh funksionon më mirë kur tejkalon atë që konsiderohet të jetë norma.

Lexo: Si të ndërtoni një agjensi të suksesshme marketingu nga fillimi

-”Si një nga miliona njerëz që punojnë në një organizatë globale, kjo më goditi vërtet. Unë jam franceze dhe u jam përshtatur gjërave që kolegëve të mi ndërkombëtarë u duken qesharake për më shumë se 20 vjet. Unë u zhvendosa në selinë e firmës sonë në Çikago në 2014, megjithëse ende nuk jam e sigurtë se e kuptoj vërtet humorin amerikan, ndihem më rehat kur qesh me shokët e mi të skuadrës tashmë katër vjet më vonë. Megjithatë, në të gjitha ekipet me të cilat kam punuar, ne gjithmonë kemi arritur të krijojmë një gjuhë të përbashkët humori, ndonjëherë absurd, që ndoshta nuk ka kuptim jashtë zyrës.”,- thotë Christine.

Kjo është ajo që e bën humorin një nga format tona më të rëndësishme të shprehjes emocionale. Është një sjellje shoqërore që zbulon se kush jemi në të vërtetë, të paktën kur ndodh spontanisht. Kjo i bën njerëzit të dinë se ne na pëlqejnë dhe i kuptojmë ata, duke na mundësuar që të ndërtojmë dhe ushqejmë marrëdhënie nëpër hierarki dhe madje edhe ndarje kulturore.

Humori ka kuptim të mirë në biznes

Kjo është arsyeja pse duhet ta shohim si një faktor pune thelbësor. Ne kalojmë kaq shumë nga jeta jonë në punë, pse të mos jemi në gjendje të shprehemi në një mënyrë autentike? Studime të shumta kanë treguar se humori ka kuptim të mirë në biznes.

Si fillim, na inkurajon të bashkëpunojmë, shërben si motivim dhe mund të ndihmojë në parandalimin e falimentimit. Kërkimet tregojnë gjithashtu se është shenjë e një lideri të suksesshëm: kur përdoret në mënyrë efektive, sinjalizon besim, kompetencë dhe status të lartë. Për më tepër, në vendet e punës ku humori ndahet hapur, kultura ka tendencë të jetë ajo që inkurajon njerëzit të jenë vetvetja dhe rezultati është një forcë pune më besnike dhe produktive.

Lexo: flydubai fillon fluturimet në Tiranë

Megjithatë, në botën tonë gjithnjë e më të drejtuar drejt krizave, humori ndonjëherë mund të ndihet si diçka e largët. Përparimet e mahnitshme në teknologji, si ato që dalin nga Revolucioni i Katërt Industrial, ofrojnë premtimin e më shumë mënyrave për t’u lidhur me njerëzit tanë se kurrë më parë, por nëse nuk jemi të kujdesshëm, ato mund të shërbejnë për të zhdukur lidhjet që kemi deri tani.

Fakti që ne po shtojmë aftësitë njerëzore duke përdorur inteligjencën artificiale do të thotë që shumë nga “marrëdhëniet” tona të reja në të ardhmen do të jenë vetëm virtuale.

Në të njëjtën kohë, mediat sociale i kanë dhënë mundësinë kujtdo që ka një lidhje interneti dhe një platformë për komente negative dhe trolle si dhe një histori të dukshme në internet. Ne pamë një shembull të pasojave të mundshme të kësaj pak kohë më parë kur komediani Kevin Hart dha dorëheqjen si drejtues i çmimeve Oscar, pas ankesave për disa nga tweet-et e tij të mëparshme.

Me kaq shumë incidente në internet dhe ballë për ballë, që kanë origjinën e tyre nga shaka ose keqkuptime, së bashku me një shoqëri që po bëhet më e rrezikshme dhe më e diskutueshme, të gjitha këto gjëra së bashku mund të ndihmojnë në promovimin e një “faktori frike” (ose çfarë është quajtur një “spirale heshtjeje”), ku njerëzit ngurrojnë gjithnjë e më shumë për t’u shprehur lirshëm në punë.

Sigurisht që kjo “frikë” është ndonjëherë plotësisht e përshtatshme, është pak si një rrjet sigurie për të na ndaluar të lëndojmë ndjenjat e dikujt ose të izolojmë veten. A nuk do të ishte e tmerrshme nëse humori do të zhdukej nga vendet tona të punës si rezultat? Shumë organizata të mëdha duket se kanë kuptuar se ka një problem dhe po punësojnë konsulentë humori për të ndihmuar në rregullimin e tij. Duket disi dëshpëruese, pasi tregon se sa janë larguar disa mjedise pune nga impulset tona kryesore njerëzore, por të paktën është një fillim.

Një gjë është e sigurt; ndërsa organizatat e gjejnë veten të zhytur në luftën globale për talent, arma më e mirë në dispozicion të tyre ka shumë të ngjarë të jetë fuqia e tyre aktuale e punës. Kjo do të thotë që çështjet rreth angazhimit dhe bashkëpunimit të punonjësve do të marrin një rëndësi edhe më të madhe në vitet e ardhshme, nëse kompanitë duan të tërheqin dhe mbajnë njerëzit më të mirë. Ata që janë në gjendje të motivojnë punonjësit për të shijuar kohën e tyre në punë do të kenë një shans më të madh për sukses dhe unë besoj se humori do të jetë thelbësor.

Atëherë, si ta mundim faktorin e frikës pa qenë nevoja të thërrasim konsulentët e humorit?

Lexo: Qeveria e re Kurti dhe ndryshimet e pritshme

Kini parasysh këto këshilla:

  • Bëjeni të përshtatshëm

Në Francë, është mjaft e zakonshme të tallesh me njerëzit kur ata bëjnë ose thonë diçka pa kuptim. Dhe shpesh gjëja më qesharake për të thënë është diçka që duket plotësisht përtej kufijve të duhur. Çështja është të jesh i vetëdijshëm me kë po bën shaka dhe cilat çështje, të mira apo të këqija, komenti juaj mund të prekë. 

  • Bazojeni humorin tuaj në qëllime të mira

Synoni të qeshni bashkë me dikë, sesa për të. Vetë kolegët e mi tallen rregullisht me mënyrën se si shqiptoj disa fjalë në anglisht dhe në të vërtetë është disi qesharake të shohësh se sa kënaqen. E rëndësishme është që nuk ka keqdashje në shakatë e tyre.

  • Jini të gatshëm të qeshni me veten (dhe të jeni vetvetja)

WEF

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0