"KURUM" kërkesë për falimentim në gjykatë, nisin procedurat - Business Magazine Albania

“KURUM” kërkesë për falimentim në gjykatë, nisin procedurat


Në raportin zyrtar të vitit 2014, grupi “KURUM” e cilësonte Shqipërinë si pikën më strategjike për investimet e tij jashtë Turqisë.

“Rëndësia strategjike dhe tregtare e Shqipërisë, si një treg i synuar nga KURUM për investimet e huaja në Europën Juglindore, vazhdon të rritet”.

Vetëm 8 muaj pas kësaj deklarate, kompania dorëzoi në gjykatë kërkesën për shpalljen e falimentit dhe riorganizimin e saj. Vendimi ka qenë i papritur, jo vetëm për punonjësit, por edhe vetë autoritetet.

“KURUM” është një nga shoqëritë më të mëdha në Shqipëri. Në vitin 2014, kompania deklaroi 195 milionë euro të ardhura, duke qenë prodhuesi më i madh i çelikut në Ballkan dhe nga eksportuesit më të mëdhenj në Shqipëri. Por vitin e kaluar, veçanërisht në gjashtëmujorin e dytë, “KURUM” nisi të shkurtonte staf me ritme të shpejta dhe, nga 700 punonjës, e reduktoi organikën në më pak se 200 vetë.

Kërkesa për shpallje falimenti dhe riorganizim, përveç se një goditje për industrinë metalurgjike dhe eksportet, prek edhe sektorin financiar. Në bilancin e vitit 2014, kompania raporton se ka mbi 110 milionë euro kredi në banka.

Gjykata e Tiranës ka nisur shqyrtimin e kërkesës së “KURUM” për faliment dhe riorganizim. Vendimi pritet gjatë ditëve në vijim, por e sigurtë është se Shqipëria nuk do të jetë më prodhuesi kryesor i çelikut në rajon. Shkak është konkurrenca e ashpër nga Kina, e cila prodhon çelik me kosto më të ulët.

 

/Top Channel

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0