Kurorëzohet faza e parë e projektit për fabrika prodhimi të markës 'Made in Albania' » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 03/03/2017

Kurorëzohet faza e parë e projektit për fabrika prodhimi të markës ‘Made in Albania’

Share
nga Anerola Torollari
Mar 03, 2017
Studied at Faculty of Science, Content Editor Biznesi at Business Magazine
lexo me teper >

Krijimi i markës shqiptare dhe sidomos për këpucët ka qenë edhe trajnimi i të rinjve shqiptarë, i cili u kurorëzua si fazë e parë e projektit, për kalimin nga fabrika fason në fabrika prodhimi të markës “Made in Albania”.

Në takimin e përbashkët mes Ministrisë së Mirëqenies Sociale, Ministrisë së Financave, Ambasadës Italiane si dhe kompanisë, e cila po eksperimenton për herë të parë në prodhimin e këpucëve si markë shqiptare, u bë edhe certifikimi i të rinjve.

Në fjalën e tij, ministri i Mirëqenies Sociale dhe Rinisë, Blendi Klosi, u shpreh se arsimimi profesional është rruga e sigurtë për shërimin e një sërë problemesh sociale.

“Kemi arritur që nëpërmjet këtij projekti dhe nëpërmjet disa fondeve të lëna diku të borxheve të vjetra të qeverisë shqiptare për qeverinë italiane e transformojnë një mekanizëm fitmiprurës për qindra e qindra të rinj shqiptarë. Kjo nëpërmjet mekanizmit që ne po e promovojmë me kaq forcë prej shumë kohësh”, tha Klosi

Ministri i Financave, Arben Ahmetaj u shpreh se arsimi profesional është përpjekje për të rritur punësimin si dhe për të rritur kapitalin shqiptar.

“Është një shembull i vogël, por shumë domethënës ajo që Ministria e Mirëqenies, programi IADSA, Qeveria Italiane, Qeveria Shqiptare, Ministria e Financave dhe sipërmarrja tregojnë me këtë event, është një përpjekje e drejtpërdrejtë për të rritur punësimin dhe për të rritur vlerën e punës e të kapitalit shqiptar”, tha Ahmeti.

Ambasadori i Italisë, Alberto Cutiglio, u shpreh se projekti për dizenjatorët e rinj u financua nga programi IADSA.

“Jam i lumtur që ky projekt parapriu edhe reformën profesionale e ndërmarrë nga qeveria shqiptare, një reformë, e cila është në gjendje të orientojë të rinjtë drejt kërkesave të reja të tregut”, u shpreh Alberto Cutillo.

Nëpërmjet trajnimit dhe kalimit nga kompani fason në kompani që prodhojnë markën e tyre është dhe sfida e radhës për biznesin shqiptar.

Për më shumë mund të shikoni dhe videon e mëposhtme.

burimi: shqiptarja.com