Kthimi 3-ditor në javë i Apple në zyrë tregon se kompania nuk ka mësuar asgjë - Business Magazine Albania

Kthimi 3-ditor në javë i Apple në zyrë tregon se kompania nuk ka mësuar asgjë

Apple

Të hënën, Apple u tha punonjësve në selinë e saj në Cupertino, Kaliforni, se do të duhej të ktheheshin në zyrë të paktën tre ditë në javë deri më 5 Shtator. Raportuar fillimisht nga Bloomberg, Tim Cook u tha punonjësve në një email se ata do të priten të jenë në zyrë të Martën dhe të Enjten, me ekipet që zgjedhin ditën e tretë që funksionon më mirë për ta:

Kur shpallëm projektin pilotin një vit më parë, thamë se do të ishte një përvojë mësimi për të gjithë ne. Dhe ne u angazhuam që të përshtatemi gjatë rrugës për të krijuar një mjedis fleksibël që u mundëson ekipeve tona të lulëzojnë. Bazuar në komentet dhe njohuritë që kemi marrë nga ju dhe menaxherët tuaj, ne po bëjmë rregullimin e mëposhtëm:

Ekipet që marrin pjesë në projektin pilot do të vijnë në zyrë tre ditë çdo javë me të martën dhe të enjten si ditë të caktuara në të gjithë kompaninë, por tani dita e tretë do të vendoset nga ekipet tuaja. Secili ekip do të marrë vendimin se cila ditë është e përshtatshme për ta dhe së shpejti do të dëgjoni nga drejtuesit tuaj. Si më parë, shumë punonjës do të kenë mundësinë të punojnë në distancë dy ditë në javë. Në varësi të pozicionit tuaj, do të keni gjithashtu mundësinë të punoni në distancë deri në katër javë në vit.

Tani për tani, çdo kompani po përpiqet të kuptojë se si t’i kthejë punonjësit e saj në zyrë. Pavarësisht nga fakti se bota në fakt nuk u ndal gjatë dy viteve të fundit, ekziston një ndjenjë që njerëzit që marrin vendime se ku duhet të punojnë punonjësit, janë të vendosur në idenë se duhet të jetë në një zyrë, të paktën shumicën e kohës.

Lexoni: Apple ka gati datën për të prezantuar Iphone 14. Modeli ri vjen me ndryshime “revolucionare”

Por kjo duket se anashkalon gjysmën e parë të asaj fjalie, që është se shumë kompani – veçanërisht Apple – kishin dy vitet e tyre më të mira ndonjëherë kur shumica e punonjësve të tyre punonin nga shtëpia. Nëse ka ndonjë gjë, duket sikur provat tregojnë idenë se ishte më mirë për kompaninë.

Sigurisht, Apple ka një seli të bukur, masive prej 4 miliardë dollarësh. Unë mund ta kuptoj dëshirën për të pasur njerëzit së bashku. SVP i softuerit të Apple, Craig Federighi ndoqi emailin e Cook me një të tijin, duke thënë se ai “mezi pret të përjetojë energjinë e veçantë të të gjithëve përsëri në zyrë!”

Kjo është e shkëlqyeshme, por unë imagjinoj se shumë njerëz që punojnë në organizatën e softuerit po pyesin nëse ajo “energji e veçantë” i bën ata në të vërtetë më produktivë, apo nëse është një gjë që menaxherët e ndiejnë ndërsa shikojnë punonjësit të jenë produktivë në tavolinat e tyre.

Në rastin e Apple, duket sikur kompania ka bërë mirë. Kini parasysh se kapitali i tregut të Apple në mars 2020 ishte 1.1 trilionë dollarë. Sot, është vetëm trefishi i kësaj. Gjatë pandemisë, ndërsa shumica e punonjësve të saj punonin nga shtëpia, Apple u bë kompania e parë 3 trilionë dollarëshe. Apple e kaloi të gjithë linjën e saj Mac në procesorët e tij, ndërsa nxorri dizajne të reja për MacBook Pro, MacBook Air dhe iMac. Si dhe lançoi një Mac krejtësisht të ri, Mac Studio, për herë të parë në rreth një dekadë. Duket sikur punonjësit po punojnë shumë mirë së bashku, pa të gjithë në një zyrë. Gjë që çon të duket se Apple i ka vënë shkelmin të gjithë kësaj me strategjinë e rikthimit në zyrë.

Apple është përpjekur të rikthejë punonjësit në zyrë për më shumë se një vit. Në prill, Cook prezantoi planin tre-ditor në javë, të cilin kompania kishte synuar ta fillonte në prill.

“Ne mezi presim të mësojmë ndërsa shkojmë dhe të përshtatemi aty ku duhet, të gjitha në shërbim të nxitjes së një qasjeje vërtet bashkëpunuese dhe fleksibël ndaj punës sonë së bashku,” tha Cook në atë kohë. Kjo u shty, sepse, Covid është ende aktiv dhe punonjësit nuk ishin shumë të ngazëllyer për t’u thënë të ktheheshin në punë. Sigurisht, të dyja këto gjëra janë ende të vërteta.

Lexoni: Apple ndryshon strategji për punonjësit

Dukej se Apple po planifikonte të përdorte një program pilot për të mësuar më shumë rreth mënyrës më të mirë për të “punuar së bashku”. Çështja është se tani duket sikur supozimi ishte gjithmonë se përfundimisht do të nënkuptonte të punonim sërish së bashku fizikisht në zyrë.
Nëse nuk kemi mësuar asgjë tjetër nga pandemia, mendoj se është e drejtë të thuhet se – për shumë njerëz – ardhja në zyrë nuk i bën ata më produktivë. Kjo mund t’i bëjë menaxherët të ndihen më mirë për të pasur të gjithë punonjësit e tyre së bashku, por kjo nuk është e njëjta gjë si bashkëpunimi aktual. Megjithatë, me emailin e fundit të Cook, duket sikur Apple nuk ka mësuar asgjë.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0