Kosova do të eksportojë miell edhe në Libi

Kosova do të eksportojë miell edhe në Libi, priten mbi 30 milionë euro në vit


Së shpejti eksporti kosovar do të rritet edhe për mbi 30 milionë euro në vit, pasi një prodhues i miellit ka gjetur partnerë në Libi.

Sigurimi i këtij eksporti do të krijojë edhe mbi 70 vende të reja pune, në fabrikën Universal Food.

Sasia e miellit që do të eksportohet drejt Libisë, është e konsiderueshme, thotë pronari i fabrikës në Fushë Kosovë, Ibrahim Aksoj. “Në fillim do të dërgojmë 10 mijë tonë në muaj, pra 120 mijë tonë në vit. Kjo ka me qenë kontratë 2-3 vjeçare”, tha ai.

Aksoj i cili e ka privatizuar fabrikën para 8 vitesh, thotë se eksporti drejt Libisë, do të krijojë edhe vende të reja pune. “Punëtorë teknikë kemi mjaft, por punëtorë të thjeshtë duhet me marrë për ngarkim shkarkim, të paktën 70-80 vetë”, ka treguar ky biznismen.

Shuma e eksportit drejt Libisë, është fascinonte për kushtet e Kosovës. “34 milionë euro në vit do të eksportojmë miell, vetëm për Libi”, tregon ai përfitimet që do të vijnë nga ky eksport.

Blerësit nga ky vend i Afrikës veriore, nuk kanë vendosur të blejnë miell për hatër, thotë Aksoj. “Kanë ardhur, e kanë kontrolluar kualitetin, e kanë kontrolluar ambalazhimin, ata janë pak me teke. Nëse nuk je i zoti nuk marrin, për respekt nuk punojnë”, tha pronari i fabrikës së miellit Ibrahim Aksoj, për Radio Kosovën.

Sasia e parë e miellit drejt Libisë sipas pronarit, do të nisë gjatë këtij muaji. Ndryshe, Aksoj është afarist i lindur në Pejë, por ka jetuar e krijuar familje në Turqi. Thotë se është kthyer në Kosovë, nga dashuria për atdheun.

/Telegrafi/

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0