Konferenca Allweb, mbi 300 pjesëmarrës nga marketingu, shitja dhe sipërmarrja - Business Magazine Albania

Konferenca Allweb, mbi 300 pjesëmarrës nga marketingu, shitja dhe sipërmarrja

Mbi 300 pjesëmarrës ndoqën konferencën e marketingut Digjital Allweb 2024 me 7 Nëntor në Tiranë.

Teknologjia, përdorimi i IA si mjet dhe jo si zgjidhje, humanizimi i teknologjisë, kryesuan në mesazhet e një ditë intensive dhe dinamike mes folësve të Allweb.

Tashmë kur realiteti i një teknologjie të avancuar është i pashmangshëm, mospërdorimi i saj nuk është më zgjidhje, por mesazhet e ekspertëve të fushës ftuan audiencën për një kujdes dhe sgjuarsi të shtuar për të gjetur formën e duhur të përdorimit.

Nëse mendoni se me ChatGPT mund të hartoni strategji, të siguroni përmbajtje për postime etj, jeni gabim. Një instrument i tillë, apo instrumentë të ngjashëm, do t’ju ndihmojnë të siguroni një pikënisje, të keni më shumë propozime në duar, dhe mbi të gjitha të siguroni një përmbajtje mbi të cilën duhet të punoni, të fusni informacionin tuaj dhe më tej të shpërndani mesazhin.

Praktikisht, ne jemi ende “zotët” e përmbajtes dhe lidhjes humane, për të cilën klienti ka gjithnjë nevojë.

Shumë prej folësve theksuan se çdo zhvillim teknologjik, po krijon mundësinë e zhvendosjes së vendeve të punës në segmente të ndryshme, duke u orientuar drejt kreativitetit.

Dhe në këtë drejtim, udhëqësit e zhvillimeve më të mëdha teknologjike janë kompanitë e mëdha ndërkombëtare. Kjo pasi, pavarësisht se idetë dhe zhvillimet e reja kanë ardhur nga startupet, aplikimet në masë të gjerë të këtyre risive kanë pasur mundësi financiare t’i realizojnë pikërisht kompanitë e mëdha, të cilat i kanë blerë startupet.

Në skenën e Allweb, në konferencën e shtatë të saj në Tiranë, u trajtuan temat si:

LinkedIn dhe Content Writing, Conversion Rate Optimisation, Analytics & Strategy, Brandi Personal dhe LinkedIn, Media Sociale dhe Marketingu i Influencerëve,  Inteligjenca Artificiale në Komunikim & Lidership, Besnikëria e Klientëve, AI – Magji apo Aftësi Mashtruese. Si të përdorim të dhënat e PPC për të kuptuar marketingun në disa kanale dhe të flasim gjuhën e drejtuesve.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0