Kjo firmë e njohur evropiane po i zhvendos zinxhirët e furnizimit më pranë vetes: “Të prodhosh në Azi, sot është një makth” - Business Magazine Albania

Kjo firmë e njohur evropiane po i zhvendos zinxhirët e furnizimit më pranë vetes: “Të prodhosh në Azi, sot është një makth”

Shtëpia gjermane e modës Hugo Boss po zgjeron kapacitetin e prodhimit më afër bazës së saj në Evropë për të reduktuar varësinë e saj nga Azia Juglindore në një kohë kur zinxhirët e furnizimit global janë nën presion të madh.

Shefi ekzekutiv Daniel Grieder, i cili synon të dyfishojë shitjet në 4 miliardë euro në vit deri në vitin 2025, i tha Financial Times se ndërprerjet e zinxhirit të furnizimit po krijonin “sfida të pabesueshme” për Hugo Boss dhe rivalët e tij, me mungesë furnizimi, vonesa dhe kosto më të larta të transportit.

Kompania po zgjeronte fabrikën e saj në Izmir, Turqi, si përgjigje, tha Grieder, duke shtuar se donte të punësonte pothuajse 1,000 punëtorë të tjerë atje, duke rritur stafin me një të tretën.  Gjithashtu po planifikonte të investonte më shumë në makineri dhe mjete në kantier.

Lexo edhe: Kriza e zinxhirëve të furnizimit rrezikon të “shembë” ekonomitë

Grieder premtoi gjithashtu t’i japë fund viteve të “letargjisë” nga kompania, e cila nën pronësinë e saj të mëparshme nga grupi i kapitalit privat në Mbretërinë e Bashkuar Permira u përpoq pa sukses të kthehej nga një markë premium në një markë luksoze.

Grieder i tha Financial Times se ai do të zgjeronte portofolin e produkteve të markës dhe do të ofronte më shumë veshje të rastësishme dhe të kohës së lirë, përveç gamës së saj kryesore të veshjeve të biznesit.  Ai ka caktuar 500 milionë euro për investime në dyqane gjatë pesë viteve të ardhshme dhe po planifikon të rrisë buxhetin e marketingut me 100 milionë euro në vit deri në vitin 2025.

Fabrika e Izmirit, e cila daton nga viti 1999, është tashmë vendi më i madh i prodhimit të Hugo Boss dhe tradicionalisht është përdorur për të bërë veshje zyrtare.  Kompania gjithashtu ka vende në Gjermani, Poloni dhe Itali, të cilat së bashku me Turqinë përbëjnë rreth 20 për qind të prodhimit të saj të veshjeve.  Një tjetër 30 përqind e veshjeve të saj janë me burim nga furnitorë në ose afër Evropës.  Hugo Boss tha se kjo përqindje do të rritet më tej gjatë viteve të ardhshme.

Pjesa më e madhe e industrisë mbështetet shumë në prodhimin në Azinë Juglindore, ku kostot e punës janë shumë më të ulëta.

Lexo edhe: Nga karburantet bosh në Angli, tek anijet e mallrave në SHBA. “Makthi” i zinxhirëve të furnizimit do të përkeqësohet

Grieder, një veteran i industrisë i cili u grabit nga marka rivale e modës Tommy Hilfiger, tha se ndryshimi do të ishte i përhershëm.  “Strategjia jonë e ardhshme është të prodhojmë edhe më shumë veshje afër atyre tregjeve ku do të shiten,” tha ai.

Produktet për Amerikën do të prodhoheshin atje, po ashtu për Evropën dhe Azinë, tha ai, duke shtuar se ky do të ishte një “transformim i madh” për kompaninë.

Gjatë vitit të kaluar, kompania tashmë ka riorganizuar prodhimin në Izmir dhe tani po bën gjithashtu fanella, veshje për femra dhe veshje të tjera atje.  Grieder tha se një fabrikë në pronësi afër Evropës kishte qenë “një avantazh masiv konkurrues” në muajt e fundit.

Financial Times 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0