Në një fragment nga libri Kjo kurrë nuk do të funksionojë: Lindja e Netflix dhe Jeta e Mahnitshme e një Ideje, bashkëthemeluesi i Netflix, Marc Randolph kujtoi se si ai dhe bashkëthemeluesi Reed Hastings u ftuan në një takim në Seattle me themeluesin e Amazon Jeff Bezos.
Lexoni: Amazon do të falimentojë, e thotë vetë Jeff Bezos
Bezos shprehu interes për të blerë Netflix për, siç vlerësoi Randolph, ” 14 ose 16 milion dollarë”.
Netflix arriti rreth 5 miliard dollarë të ardhura në tremujorin e fundit. Mund të duket si histori e lashtë (dhe ndoshta konfuze për gjeneratën e re), por ia vlen të kujtojmë se Netflix në fillim ishte lançuar si një dyqan online DVD dhe shërbim me qira.
Lexoni: Netflix pëson rënie në SHBA
Netflix u themelua në vitin 1997, kështu që biznesi ishte shumë i ri (dhe jo profitabil) kur drejtuesit u takuan me Amazon-ën në vitin 1998. Netflix nuk filloi të ofrojë përmbajtje transmetimi për 10 vjet të tjerë dhe nuk u fut në programim origjinal deri më 2013. Në kohën e daljes publike në 2002, Netflix kishte 600,000 anëtarë të SH.B.A-së, larg nga 151 milion abonentë që ka sot në të gjithë botën.
Interesimi për Netflix, natyrisht, ishte vetëm një pjesë e vogël e qëllimit ambicioz të Amazon-ës për të dominuar në e-commerce dhe media dixhitale.
Në librin e tij Dyqani për Gjithçka: Jeff Bezos dhe Epoka e Amazon, autori Brad Stone përshkruajti strategjinë e pamëshirshme që Bezos dhe ekipi i tij kishin ndërtuar duke u përpjekur për të dominuar botën e e-commerce, siç po e bëjnë sot.
Është e paqartë se sa afër ishte Netflix të shiste veten në Amazon. Por para se udhëtimi i tyre me aeroplan të përfundonte pas vizitës së tyre me Amazon, ekipi i Netflix-it e kishte marrë vendimin, “Ne nuk ishim të gatshëm për ta shitur kompaninë,” shkruan Randolph. “Ne u pajtuam që do ta refuzonim Amazon-ën në mënyrë të sjellshme. Në të ardhmen, do të ishte më mirë për ne që ta kishim Amazon-ën mik, jo armik. ”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.