Kia Europë thyen rekordin e shitjeve në histori - Business Magazine Albania

Kia Europë thyen rekordin e shitjeve në histori

Kia Europë

Sipas shifrave të reja të publikuara sot nga Shoqata Evropiane e Prodhuesve të Automjeteve (ACEA), Kia ka regjistruar performancën e saj më të mirë tremujore në historinë e markës – me regjistrimet e tremujorit të parë prej 145,222 njësive që përfaqësojnë një rritje prej 27.6% krahasuar me të njëjtën periudhën në vitin 2021. Kjo rritje ka rritur pjesën e tregut Evropian të Kia në 5.3%, fenomenale për tremujorin dhe një 5.2% të fortë vetëm për muajin Mars.

Suksesi i Kia-s, pavarësisht rënies së tregut, ilustron fitimet e bëra që nga riemërtimi i kompanisë vitin e kaluar dhe tregon se si fokusi i saj në zgjidhjet e qëndrueshme të lëvizshmërisë po ndikon tek blerësit evropianë të makinave. Në mbyllje të tremujorit të parë 2022, regjistrimet e Kia në tregjet e BE, EFTA dhe MB ishin rritur në 145,222 njësi, krahasuar me 113,812 në tremujorin e parë 2021. Kjo rritje prej 27.6% nga viti në vit krahasuar në mënyrë të favorshme me tregun e përgjithshëm, i cili ra me 10.6 %.

Më të shiturit e Kia në tremujorin e parë ishin familja Ceed me 24,369 regjistrime, e ndjekur nga afër nga Niro dhe New Sportage me 22,897 dhe 22,299 njësi, respektivisht. Automjetet hibride, hibride plug-in dhe elektrike (EV) të Kia përbënin pothuajse 50% të shitjeve totale në të gjithë Evropën, nga 28.4% gjatë tremujorit të parë të 2021.

“Viti i kaluar ka qenë një nga periudhat më të rëndësishme në historinë e Kia. Ne kemi pësuar një metamorfozë dhe këto shifra të fundit të shitjeve tregojnë se sa pozitivisht është pritur qasja jonë e re nga klientët tanë evropianë. Modelet tona ekzistuese të elektrizuara, plus shtimi i EV6 fitues me shumë çmime, kanë ofruar një katalizator për fazën tonë të ardhshme të rritjes. Ndërsa vazhdojmë fokusin tonë në dizajnin e produkteve të jashtëzakonshme dhe një të ardhme të qëndrueshme për të gjithë, ne do të prezantojmë më shumë modele EV për të krijuar një linjë plotësisht të elektrizuar në Evropë deri në vitin 2035, me një total prej 14 BEV deri në vitin 2027.”

Jason Jeong, President i Kia Europë

Për të parë stokun e Kias, kliko këtu.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0