Kia Europë thyen rekordin e shitjeve në histori - Business Magazine Albania

Kia Europë thyen rekordin e shitjeve në histori

Kia Europë

Sipas shifrave të reja të publikuara sot nga Shoqata Evropiane e Prodhuesve të Automjeteve (ACEA), Kia ka regjistruar performancën e saj më të mirë tremujore në historinë e markës – me regjistrimet e tremujorit të parë prej 145,222 njësive që përfaqësojnë një rritje prej 27.6% krahasuar me të njëjtën periudhën në vitin 2021. Kjo rritje ka rritur pjesën e tregut Evropian të Kia në 5.3%, fenomenale për tremujorin dhe një 5.2% të fortë vetëm për muajin Mars.

Suksesi i Kia-s, pavarësisht rënies së tregut, ilustron fitimet e bëra që nga riemërtimi i kompanisë vitin e kaluar dhe tregon se si fokusi i saj në zgjidhjet e qëndrueshme të lëvizshmërisë po ndikon tek blerësit evropianë të makinave. Në mbyllje të tremujorit të parë 2022, regjistrimet e Kia në tregjet e BE, EFTA dhe MB ishin rritur në 145,222 njësi, krahasuar me 113,812 në tremujorin e parë 2021. Kjo rritje prej 27.6% nga viti në vit krahasuar në mënyrë të favorshme me tregun e përgjithshëm, i cili ra me 10.6 %.

Më të shiturit e Kia në tremujorin e parë ishin familja Ceed me 24,369 regjistrime, e ndjekur nga afër nga Niro dhe New Sportage me 22,897 dhe 22,299 njësi, respektivisht. Automjetet hibride, hibride plug-in dhe elektrike (EV) të Kia përbënin pothuajse 50% të shitjeve totale në të gjithë Evropën, nga 28.4% gjatë tremujorit të parë të 2021.

“Viti i kaluar ka qenë një nga periudhat më të rëndësishme në historinë e Kia. Ne kemi pësuar një metamorfozë dhe këto shifra të fundit të shitjeve tregojnë se sa pozitivisht është pritur qasja jonë e re nga klientët tanë evropianë. Modelet tona ekzistuese të elektrizuara, plus shtimi i EV6 fitues me shumë çmime, kanë ofruar një katalizator për fazën tonë të ardhshme të rritjes. Ndërsa vazhdojmë fokusin tonë në dizajnin e produkteve të jashtëzakonshme dhe një të ardhme të qëndrueshme për të gjithë, ne do të prezantojmë më shumë modele EV për të krijuar një linjë plotësisht të elektrizuar në Evropë deri në vitin 2035, me një total prej 14 BEV deri në vitin 2027.”

Jason Jeong, President i Kia Europë

Për të parë stokun e Kias, kliko këtu.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0