Këto 3 shpikje janë e ardhmja e modës - Business Magazine Albania

Këto 3 shpikje janë e ardhmja e modës


1. Tatuazhet elektronike

Këto tatuazhe të përkohshme tech mund të të kthejnë ty në një “superhero”. Ato ngjiten në lëkurë, duke lejuar një integrim të thjeshtë elektronik me trupin e njeriut. Ato janë bërë me bojë përçuese.

Qarqet arrijnë të masin temperaturën dhe në këtë mënyrë ju mund të monitoroni trupin për ethe. Kompania që qëndron pas dizajnit, Chaotic Moon, shpreson që së shpejti t’i shtoj tatuazheve më shumë biosensorë.

Për momentin, teknologjia është akoma në fazën beta, por Chaotic Moon mendon se këto tatuazhe do të jenë shumë të lira dhe ju do të mund të bleni një pako me tattoo njësoj siç bleni një pako me çamçakëza.

2. Boja e flokëve që ndryshon ngjyrën

“Zjarri” (Fire) është një bojë speciale e dizenjuar për të ndryshuar ngjyrën në bazë të temperaturës. Ajo mund të bëhet e zezë, e kuqe, e bardhë, blu, argjend apo e verdhë duke matur nëse është ftohtë apo nxehtë.

Përbërësi magjik i bojës është një pigment termokromik që është i ndjeshëm ndaj temperaturave.

3. Një manekin i printuar 3D

Imagjinoni nëse kompanitë e veshjeve do të mund të prodhonin rroba për trupa të vërtetë në bazë të disa të dhënave. Në fakt ky është një premtim i bërë nga dy kompanitë BodyLabs dhe VooDoo Manufracturing, të cilat duan të ndihmojnë dizajnerat të krijojnë veshje duke përdorur skanime 3D të njerëzve të vërtetë.

Skanimi gjithashtu mund t’i lejojë njerëzit të provojnë rroba virtualisht duke përmirësuar kështu blerjet online.

/Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0