Kallëzime penale të rekomanduara kundër Boeing - Business Magazine Albania

Kallëzime penale të rekomanduara kundër Boeing

Boeing

Prokurorët amerikanë kanë rekomanduar që Departamenti i Drejtësisë (DD) të ngrejë padi penale kundër Boeing.

Kjo pason një pretendim nga DD se prodhuesi i avionit kishte shkelur një marrëveshje në lidhje me dy përplasje fatale që përfshinin avionin e tij 737 Max, i cili vrau 346 njerëz. Boeing nuk pranoi të komentonte rreth ngjarjes, por më parë ajo ka mohuar shkeljen e marrëveshjes së shtyrë të ndjekjes penale.

DD ka afat deri më 7 korrik për të marrë një vendim përfundimtar nëse do të ndjekë penalisht kompaninë. DD është kontaktuar për koment. Rekomandimi nuk është një vendim përfundimtar dhe detajet e ndonjë veprimi të mundshëm kriminal nuk dihen.

“Ky është një vendim vërtet kritik që po vjen,” tha Ed Pierson, i cili është drejtor ekzekutiv i Fondacionit për Sigurinë e Aviacionit dhe një ish-menaxher i lartë në Boeing.

Ai është shprehur: “Ka probleme me këta aeroplanë. Ne po shohim probleme me këta avionë dhe unë po flas për 737 Max, 787 dhe është reflektim i udhëheqjes.”

Përplasjet e avionit, që të dyja përfshijnë avionin 737 Max të Boeing, ndodhën brenda gjashtë muajve nga njëri-tjetri. Përplasja me Lion Air të Indonezisë ndodhi në tetor 2018, pas një fluturimi të Ethiopian Airlines në mars 2019. Javën e kaluar, të afërmit e viktimave i kërkuan prokurorëve të kërkonin një gjobë kundër Boeing prej 25 miliardë dollarësh (14.6 miliardë £) dhe të ndiqnin një ndjekje penale.

Sipas një marrëveshjeje të arritur në vitin 2021, Boeing tha se do të paguante një shlyerje prej 2.5 miliardë dollarësh dhe prokurorët ranë dakord t’i kërkonin gjykatës të heqë një akuzë penale pas tre vjetësh nëse kompania respekton disa përcaktime në marrëveshjen e shtyrë të ndjekjes penale. Por, muajin e kaluar, DD tha se Boeing ishte në shkelje të marrëveshjes, duke deklaruar se kishte dështuar në “hartimin dhe zbatimin e një programi të pajtueshmërisë dhe etikës për të parandaluar dhe zbuluar shkeljet e ligjeve të mashtrimit të SHBA gjatë operacioneve të tij”.

Javën e kaluar, shefi ekzekutiv në largim i Boeing, Dave Calhoun u përball me një grindje nga senatorët amerikanë. Z. Calhoun dëshmoi se kompania kishte “mësuar” nga gabimet e së kaluarës dhe se procesi për sinjalizuesit e punonjësve “funksionon”, por ligjvënësit ende e akuzuan atë se nuk bëri sa duhet për të korrigjuar një kulturë hakmarrjeje.

Si pjesë e një hetimi në vazhdim, sinjalizuesit e Boeing i thanë Senatit në prill se 737 Max, 787 Dreamliner dhe modelet 777 kishin probleme serioze të prodhimit. Kompania u vu më së fundi në qendër të vëmendjes kur një panel dere ra nga një aeroplan i ri 737 Max gjatë një fluturimi të Alaska Airlines në janar , duke lënë një vrimë të hapur.

Z. Calhoun do të largohet nga posti i shefit ekzekutiv në fund të vitit 2024 pas më pak se pesë vjetësh në këtë rol me një paketë pagese me vlerë 33 milionë dollarë. Ai do të mbetet gjithashtu në bordin e Boeing. Z. Calhoun mori detyrën nga Dennis Muilenburg, i cili u pushua nga puna pas dy aksidenteve.

Pearson tha se ndryshimet në krye të Boeing ishin “sipërfaqësore” dhe madje edhe kur zoti Calhoun u emërua si shef ekzekutiv në 2019, ai kishte qenë tashmë në kompani për një dekadë.

“Ata po marrin ato vendime që po prekin miliona e miliona njerëz për shumë e shumë vite,” tha ai.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0