Jess Lee e Sequoia shpjegon se si startup-et në fazat e hershme mund të identifikojnë përshtatjen e produktit me tregun - Business Magazine Albania

Jess Lee e Sequoia shpjegon se si startup-et në fazat e hershme mund të identifikojnë përshtatjen e produktit me tregun

Jess Lee

Themeluesit në fazat e hershme të ndërtimit të startup-eve të tyre mund të kenë krijuar tashmë një zgjidhje të fortë, të kenë identifikuar një boshllëk në treg, ose thjesht mund të kenë një motivim të pashmangshëm dhe nxitës për të ndërtuar biznesin e tyre. Idealisht, ata kanë një kombinim të mirë të të treve. Por, a kanë përshtatje produkt-treg? Dhe çfarë është në të vërtetë përshtatja e produktit me tregun?

Investitorët në Sequoia, një nga firmat më të mëdha të kapitalit sipërmarrës në botë, kanë dalë me një kornizë shumë të përshtatshme për t’iu përgjigjur këtyre dy pyetjeve. Ajo e zbërthen peizazhin në tre modele të përgjithshme.

“Hair on fire” afërsisht do të thotë që startup-i juaj adreson një problem urgjent. Një startup sigurie, për shembull, mund të përshtatet këtu, veçanërisht nëse mund të fitojë biznesin fillestar në anën e pasme të hedhjes me parashutë për të rregulluar një shkelje, ose një problem tjetër tashmë në zhvillim. Ose, mendoni për valën e kompanive që ofronin shërbime për bizneset dhe përdoruesit kur ata papritmas strehoheshin në vend dhe punonin nga shtëpia gjatë pikut të Covid-19.

“Hard Fact” përkthehet si një startup që zgjidh një problem ekzistues më mirë se ai që është tashmë atje. Square, i cili u shfaq si një produkt i ri i pikës së shitjes në një treg në dukje të vjetër dhe të ngopur, është një shembull i mirë për këtë.

“Vizioni i së ardhmes” lidhet me teknologjinë e thellë, pamjet e hënës dhe produktet jashtë fushës së majtë. Këto do të përfshijnë startup-et kuantike, por edhe ato që ndërtojnë makina fluturuese apo edhe automjete autonome që do të lëvizin në rrugë, ose ndonjë nga teknologjitë që do të nevojiten për të bërë automjete të tilla.

Secili prej këtyre modeleve do të ketë mentalitetin e vet të klientit, statusin e tregut konkurrues, mundësitë/qëllimet e përgjithshme të produktit, sfidat, shembujt e atyre që e kanë marrë atë siç duhet dhe të atyre që nuk e kanë bërë, e kështu me radhë. Partneri i Sequoia, Jess Lee, një specialist në investimin në fazat e hershme, bëri një fjalim të madh mbi konceptin në ngjarjen e Early Stage në Boston në prill. Sequoia ka shkruar gjithashtu për framework këtu .

Si përmbledhje, teoria shkon kështu: Të gjitha startup-et, pak a shumë, përshtaten në një nga këto tre modele, kështu që identifikimi me cilin model përshtatet një kompani mund ta ndihmojë atë të fokusohet dhe të zhvillohet.

Sequoia ka mjaft besim në strukturën që përdor kornizën në programin e saj Arc për të ndihmuar themeluesit e fazave të hershme të përqëndrohen në mënyrën se si po ndërtojnë. Gjithashtu ndihmon firmën të vlerësojë investimet e mundshme fillestare. Përtej kësaj, dhe po aq e rëndësishme, themeluesit mund të mbështeten në një model për të parashikuar dhe artikuluar më mirë sfidat dhe mundësitë në hapësirën e tyre. Kjo mund të jetë e dobishme për vendimmarrjen e brendshme, natyrisht, si dhe për mbledhjen e fondeve ose për krijimin e partneriteteve ose klientëve. Gjatë prezantimit të saj mbi framework, Lee tha se Sequoia nuk ka një kategori të favorizuar mes të treve.

“Unë mendoj se ju mund të krijoni kompani të shkëlqyera në të gjitha ato kategori. Megjithatë, ajo pranoi se disa lloje kompanish mund ta kenë veçanërisht të vështirë të mbledhin para në klimën aktuale. Për teknologjinë e thellë dhe pamjet e hënës, dy lloje të zakonshme të startup-eve që gjenden në kategorinë “Future Vision”, mbledhja e fondeve  ishte më e lehtë në një periudhë me normë interesi zero kur kishte një ton kapitali që hynte. Nuk e di nëse ato kompani do të kishin qenë në gjendje të mblidhnin aq shumë sa duhej, për të qenë në gjendje të arrinin atje ku janë tani”, tha Lee.

Lee ishte një bashkëthemelues në Polyvore, i cili kombinonte mekanikën sociale dhe tregtinë elektronike, përdoruesit e saj kontribuan me klipe të modës dhe produkteve nga e gjithë web-i dhe i përdorën ato produkte për të mbledhur tabela humori, me marketingun e filialeve që i mbështet të gjitha. Polyvore përfundimisht u ble nga Yahoo dhe ajo u nda me të. Megjithatë, fokusi i tregtisë elektronike dhe konsumatorit i ka qëndruar asaj, duke shtuar se është ende e interesuar të përpiqet të gjejë fitues të rinj në atë kategori, pavarësisht sfidave të përpjekjes për të hyrë në hapësirë ​​këto ditë.

“Kjo ende mund të bëhet. Ndjehem sikur shumë kompani konsumatore i përkasin kategorisë ‘Hard Fact’ dhe më pëlqen veçanërisht të punoj me kompanitë e konsumatorit. Por, ju duhet të jeni të mirë si në marketingun e problemit tuaj ashtu edhe në marketingun e zgjidhjes suaj dhe në ndërtimin e kësaj. Pra, duhet shumë për ta marrë atë siç duhet. Pothuajse ndihet si alkimi. Nuk mund t’ju them se sa themelues kam takuar të cilët kanë thënë: ‘Oh, po, unë po punoja gjithashtu në Snapchat. Sikur, unë kisha versionin tim.’ Dhe dukej sikur ishte e ngjashme, por vetëm numri i duhur i detajeve lejoi që Snapchat të ishte ai që u shkëput”, tha ajo.

Asgjë nga këto nuk do të thotë se kategoria e tretë, “Hair on fire”, është saktësisht e lehtë. Duhet të ekzekutoni pa mëshirë. Ju duhet kaq shumë shpejtësi për të qëndruar përpara të gjithëve”, tha Lee.

Përfundimi i saj nxjerr në pah një nga aspektet më kritike të ndërtimit të një biznesi në fazën e hershme. “Unë mendoj se ka pak përshtatje të tregut të startup-eve që shkon në secilën prej këtyre kategorive të përshtatjes së produktit-treg.”

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0