Jack Ma del në pension në moshën 55 vjeçare

Jack Ma del në pension në moshën 55 vjeçare


Ma, një nga sipërmarrësit më të pasur dhe më të njohur të Kinës, hoqi dorë nga posti në ditëlindjen e tij të 55-të. Ai do të qëndrojë si anëtar i Partneritetit Alibaba, një grup prej 36 anëtarësh.

Ma, një ish mësues i anglishtes, themeloi kompaninë Alibaba në vitin 1999 për t’i lidhur eksportuesit kinezë me shitësit amerikanë.

Tani kompania ka zhvendosur fokusin e saj për t’i shërbyer tregut të konsumatorit në Kinë dhe është zgjeruar në online banking, argëtim dhe informatikë në internet. Alibaba gjeneroi 16.7 miliardë dollarë të ardhura në tremujorin e fundit në qershor.

Tregtia kineze me pakicë përballet me pasiguri mes një lufte tarifore që ka rritur koston e importeve nga SHBA-të.

Lexoni: Jack Ma: Nuk di asgjë për teknologjinë, por ja cili është çelësi i suksesit tim

Sasia e përgjithshme e mallrave të shitura nëpër platformat e tregtisë elektronike të Alibaba-së u rrit me 25% vitin e kaluar në 853 miliardë dollarë. Për krahasim, kompania më e madhe e tregtisë elektronike në SHBA, Amazon.com Inc., raportoi shitjet totale prej 277 miliardë dollarë.

Alibaba u themelua në një kohë kur pak kinezë përdornin internetin. Ndërsa përdorimi i internetit u përhap, kompania u zgjerua në pakicë dhe shërbime të përqendruara tek konsumatorët. Pak kinezë përdornin kartat e kreditit, kështu që Alibaba krijoi sistemin e pagesave në internet Alipay.

Raporti Hurun, i cili ndjek pasurinë e Kinës, vlerëson pasurinë e Ma në 38 miliardë dollarë.

Në vitin 2015, Ma bleu South China Morning Post, gazeta më e madhe në gjuhën angleze në Hong Kong.

Pasardhës i Ma si kryetar është Daniel Zhang, një ish-kontabilist dhe veteran 12-vjeçar i Alibaba-së.

Biznesit i tregtisë elektronike tek Alibaba përfshin edhe platformën Alibaba.com, e cila i lidh blerësit e huaj me furnizuesit kinezë të mobilieve, mallra të teknologjisë etj.

Alibaba gjithashtu ka hapur edhe studion e vet të filmit.

Finance.yahoo

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0