Për dekada me rradhë, njerëzit i kanë mbajtur sekret pagat e tyre. Njerëzit nuk flisnin rreth parave që fitonin ose rreth parave me të cilat i paguanin punonjësit e tyre. Të flisje rreth pagave konsiderohej shumë e pasjellshme dhe ishte e padurueshme. Sidoqoftë, vitet e fundit këto norma kanë ndyshuar. Kompanitë e mbrojnë transparencën e pagave si një element që ngushton diferencat gjinore dhe raciale.
Të qenit të hapur, besimi në kulturën e kompanisë dhe motivimi ndaj punonjësve për të performuar njësoj si kolegët e tyre me pagesa më të larta janë argumente pro transparencës.
Kjo lëvizje ka hapur diskutime mbi faktin sesi transparenca e pagave mund të ndikojë tek kompania dhe disa të dhëna janë shumë surprizuese. New York Times ka publikuar një analizë të detajuar ku thotë se politika e pagave transparente mund të ulë lumturinë e punonjësve. Logjika: Punonjësit do të kuptojnë se paguhen më pak sesa kolegët e tyre dhe kjo mund të shkaktojë mungesë besimi mes tyre dhe stafit menaxherial. Kjo gjë është e vështirë të riparohet.
Lexo këtu: 3 trende të rëndësishme për të ardhmen e suksesshme të kompanive
Nga ana tjetër, kompanitë që kanë përdorur këtë metodë transparence kanë vënë re se të qenit i hapur me punonjësit është ajo që siguron besim afatgjatë me stafin.
Hidhini një sy Buffer, një startup software që është themeluar në vitin 2010 dhe ndodhet në San Francisco. Pas tre vitesh, themeluesit e kompanisë vendosën të përqafojnë tërësisht politikën e pagesave transparente: Të gjitha pagat e punonjësve postohen online, që t’i shohin të gjithë. Madje website i Buffer ka edhe një opsion për aplikantët potencialë të kompanisë. Aplikantët mund të shohin sesa mund të fitojnë edhe para se të dërgojnë letrën e motivimit.
Punonjësit e pëlqyen aq shumë këtë politikë saqë e nominuan Buffer si një nga vendet më të mira të punës në Amerikë në vitin 2018. Pozitiviteti i punonjësve shkoi përkrah me suksesin financiar. Buffet u fut në listën e 5000 kompanive me rritjen më të shpejtë në Amerikë po në të njëjtin vit. Times theksoi: “Kultura e kompanisë mund të jetë një formë kapitali”.
Vitin e kaluar, një raport i LinkedIn që përfshiu më shumë sesa 5.000 kompani tregoi se 22% e tyre do të fillonin të ndanin më shumë informacion për transparencën e pagesave deri në vitin 2024. Duke pasur këtë në mendje, pyesni veten: Si është qëndrimi i kompanisë tuaj për transparencën e pagave? A kanë ndryshuar politikat vitet e fundit, nëse po, si? Kjo do t’ju bëjë të mendoni më tepër rreth funksionimit të kësaj politike.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.