Ja shakatë e “vërteta” të 1 Prillit të këtyre kompanive!


1 prilli mund të jetë dita më e mirë e vitit, ose më e keqja. Çdo vit, brandet dhe kompanitë thonë gënjeshtrën e tyre për të parë se cila “ia kalon” tjetrës.

Kompanitë e teknologjisë janë zakonisht pjesëmarrëset më të mëdha dhe më të sofistikuara në ditën e 1 Prillit. Por ndonjëherë, lajmet që ndodhin në ditën e gënjeshtrave nuk janë një shaka, por të vërteta dhe të shkëlqyera.

Ja herët gjatë të cilave kompanitë e teknologjisë e kishin shumë seriozisht me ne ditën e 1 Prillit!

 

Apple

Ja-shakatë-e-vërteta-të-1-Prillit-të-këtyre-kompanive-businessmag

E themeluar më 1 Prill, 1976 nga Steve Wozniak, Steve Jobs dhe Ronald Wayne, Apple Computer pa dyshim që nuk ishte një shaka.

Idea pas kompanisë ishte që të shiste pjesë për kompjutera perosnalë. Së bashku me një tabelë rrethore të bashkangjitur me çipe të klasifikuar të kompjuterave, përdoruesit mund të ndërtonin kompjuterat e tyre duke kombinuar tabelën me një kuti, kordonin e energjisë elektrike dhe një monitor televizori.

Një vit më pas, kompania filloi të shiste makineri të para montuara, the Apple II. The Apple II ishte një nga mikrokompjuterat e parë të prodhuar për masën dhe ndihmoi në inicimin e revolucionit të kompjuterave personalë.

40 vjet pas themelimit të saj, Apple është një nga kompanitë më të pasura dhe më të vlefshme në botë me një çmim tregu mbi 600 miliardë $.

 

Gmail

Ja-shakatë-e-vërteta-të-1-Prillit-të-këtyre-kompanive-businessmag

Më 1 Prill 2004, Google lajmëroi versionin beta të Gmail, shërbimin e saj të ri të bazuar në web që u ofronte përdoruesve 1 GB memorie dhe kërkim super të shpejtë. Dhe ishte falas.

Në një epokë kur llogaria webmail Hotamil ose Yahoo u ofronte përdoruesve më pak se 25 MB memorie, shtypi i teknologjisë e përcolli menjëherë “lajmin” si një shaka. Pas të gjithave, nuk kishte mundësi të ishte një produkt i vërtetë!

Por doli i vërtetë. 12 vite më pas, Gmail është webmail lider dhe ishte vetëm fillimi i “bastisjes” së Google në projekte kërkimore. Google Docs, Google Talk, Google Maps, Google Chrome dhe shumë e shumë produktet të tjera të Google kanë pasuar gjatë viteve që vijuan.

Por edhe pse Google nuk ishte një shaka, kjo nuk do të thotë se kompanisë nuk i pëlqen të bëjë “lojra” në përvjetorin e saj.

 

Butonat “Dash” tё Amazon

Ja-shakatë-e-vërteta-të-1-Prillit-të-këtyre-kompanive-businessmag

Edhe pse teknikisht u lançua më 31 Mars, 2015, butonat Amazon Dash na bënë të mendonim se produkti nuk ishte asgjë tjetër veçse një shaka e 1 Prillit.

Me anë të butonave Dash mund të porositej një produkt shtëpiak kur nevojitej, dhe për këtë mjaftonte vetëm një porosi me anë të një shtypje të butonit të Amazon.

Pra, nuk ishte një shaka. Dhe Amazon është prononçuar atëherë duke thënë se “në fakt është e vërtetë.”

Në fakt, një vit pas lançimit, Amazon ka më shumë se një 100 butona të markës Dash për çdo gjë duke filluar nga Doritos te detergjenti i lavastoviljes e deri te prezervativët.

Dhe pavarësisht avantazheve butonat Dash kanë disa probleme, pasi ju duhet të prsini disa ditë për shpërndarjen e produktit në shtëpitë tuaja, që do të thotë se ju duhet të porosisni produktet kur ato fillojnë të konsumohen (dhe jo në momentin që ato kanë mbaruar përfundimisht).

 

/Shkruar nga Christina Warren dhe publikuar nga Mashable.

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale