Ja sa paguhen njerëzit më të famshëm në botë për postimet e sponsorizuara në Instagram


Ne të gjithë kemi dëgjuar për influencerët e pasur që janë bërë të famshëm në bazë të audiencës së tyre në Instagram dhe tani udhëtojnë rreth botës duke postuar fotografi të bukura në mënyrë që të paguhen nga sponsorët.

Ju pëlqeu apo jo, ‘influencuer’ është profesion i vërtetë në vitin 2019 dhe mund të jetë një biznes fitimprurës e i dobishëm – por sa paguhen këta njerëz në të vërtetë?

A është e vërtetë së të famshmit po fitojnë një milion dollarë për një postim në Instagram?

Ekipi i Hopper, bëri kërkime për çmimin e një postimi të sponzoruar nga përdoruesit e mëdhenj të Instagram-it.

Dhe rezultatet janë nganjëherë tronditëse:

Instagram influencer charges

Siç mund ta shihni, emrat më të mëdhenj në Instagram janë duke fituar rreth një milion dollarë për postim.

Për të përcaktuar se sa kërkon secili prej këtyre influencerëve, Hopper fillimisht krijoi një listë të influencerëve të mundshëm, bazuar në “madhësinë, angazhimin dhe ndikimin” e tyre. Ekipi Hopper u mundua pastaj të kontaktojë secilin nga influencerët e listuar për të marrë më shumë informacion rreth shumës që ata kërkojnë për postim:

“I kontaktuam të gjithë përdoruesit duke u kërkuar çmimin për një postim të sponsorizuar. Secili përdorues u kontaktua direkt ose nëpërmjet një agjenti”.

Është e qartë se këta njerëz janë duke fituar shumë para nga ndjekësit e tyre të Instagram-it dhe se të jesh një “influencer” për disa njerëz është një karrierë fitimprurëse me orar të plotë.

Kjo ka kuptim – për shumë marka, bashkëpunimi me influencerët është i dobishëm. Gjithashtu, vëmendja është kthyer edhe tek mikro-influencerët, njerëzit me më pak ndjekës, të cilët nuk kërkojnë aq shumë para për postime. Por si gjithmonë, emrat e mëdhenj mbeten në në radhë të parë.

SocialMediaToday

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale