Ja cili është rrjeti më i ri social


Legot bëhen “social” me një aplikacion që është menduar të jetë i sigurtë për fëmijët më pak se 13 vjeç, duke u dhënë mundësi të rinjve në të gjithë botën të lidhen në një komunitet kolegësh për të shpërndarë krijimet e tyre dhe për të ndërvepruar me disa nga personazhet Lego.

Që nga fillimi i 2017-tës deri sot aplikacioni është lançuar në SHBA, Britani, Francë, Gjermani, Danimarkë, Austri, Zvicër dhe Itali.

Lexoni: Ja çfarë bën kompania ‘Lego’ që ky djalosh të marrë vëmendjen e babait të tij

Lego janë një gjuhë vizive botërore që fëmijët i kuptojnë dhe i përdorin për t’u shprehur. Tastiera emoji Lego është një tjetër hap para. Kjo lloj tastiere me emotions, ngjitësa dhe fraza të shkuara i jep mundësi fëmijëve të përdorin aplikacionin LEGO Life në mënyrë të sigurtë dhe të bëjnë biseda të thjeshta, universale, pozitive dhe argëtuese”, thotë Rob Lowe, drejtori i Lego Life.

Për të qenë i sigurtë aplikacioni i ndalon fëmijët të shpërndajnë informacione personale, foto apo çdo gjë tjetër që bën të mundur identifikimin apo vendndodhjen e tyre.

Kur përdoruesi hap një llogari, i jepet një emër i krijuar nga gjeneruesi i emrave që kombinon tre fjalë rastësore, si për shembull, “Zoti President Delfin”, fotot e profilit nuk janë foto reale dhe përmbajtja e komentet monitorohen nga punonjës të Lego.

burimi: BotaSot

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale