Ja cilat janë markat më të vlefshme të makinave në botë

Ja cilat janë markat më të vlefshme të makinave në botë


Studimi më i ri i kompanisë Millward Brown tregon se Toyota vazhdon dominimin shumëvjeçar në mesin e markave të mëdha botërore.

Vlera e brand-it Toyota më 2017 është vlerësuar në 28,66 miliardë $, me rënie të lehtë prej 3% krahasuar me vitin e kaluar.

Në studimin, i cili publikohet çdo vit, janë renditur 100 brand-et më të vlefshme botërore, ndërsa Toyota në 12 vitet e fundit madje dhjetë herë ka marrë emërtimin e brand-it më të vlefshëm botëror.

Vendin e dytë e zë BMW, e cila po ashtu ka shënuar rënie për 8%, në 24,56 miliardë $. Në vendin e tretë renditet auto-brandi gjerman Mercedes, vlera e të cilit është 23,51 miliardë $, me rritje vjetore prej 4%.

Lista e dhjetë markave të veturave më të vlefshme në botë më 2017:

1.Toyota 28,66 -3%

2. BMW 24,56 -8%

3. Mercedes 23,51 +4%

4. Ford 13,06 0%

5. Honda 12,16 -8%

6. Nissan 11,34 -1%

7. Audi 9,39 -1%

8. Tesla 5,88 +32%

9. Land Rover 5,53 +17%

10. Porsche 5,14 +16%

burimi: lajmifundit

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0