Ja cilat janë markat më të vlefshme të makinave në botë

Ja cilat janë markat më të vlefshme të makinave në botë


Studimi më i ri i kompanisë Millward Brown tregon se Toyota vazhdon dominimin shumëvjeçar në mesin e markave të mëdha botërore.

Vlera e brand-it Toyota më 2017 është vlerësuar në 28,66 miliardë $, me rënie të lehtë prej 3% krahasuar me vitin e kaluar.

Në studimin, i cili publikohet çdo vit, janë renditur 100 brand-et më të vlefshme botërore, ndërsa Toyota në 12 vitet e fundit madje dhjetë herë ka marrë emërtimin e brand-it më të vlefshëm botëror.

Vendin e dytë e zë BMW, e cila po ashtu ka shënuar rënie për 8%, në 24,56 miliardë $. Në vendin e tretë renditet auto-brandi gjerman Mercedes, vlera e të cilit është 23,51 miliardë $, me rritje vjetore prej 4%.

Lista e dhjetë markave të veturave më të vlefshme në botë më 2017:

1.Toyota 28,66 -3%

2. BMW 24,56 -8%

3. Mercedes 23,51 +4%

4. Ford 13,06 0%

5. Honda 12,16 -8%

6. Nissan 11,34 -1%

7. Audi 9,39 -1%

8. Tesla 5,88 +32%

9. Land Rover 5,53 +17%

10. Porsche 5,14 +16%

burimi: lajmifundit

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0