Ja cila është veçoria më e rëndësishme se talenti ose përvoja që çdo sipërmarrës duhet të mësojë sipas CEO të Microsoft - Business Magazine Albania

Ja cila është veçoria më e rëndësishme se talenti ose përvoja që çdo sipërmarrës duhet të mësojë sipas CEO të Microsoft

talenti ose përvoja

Microsoft është një kompani e madhe me shumë divizione, njerëz dhe produkte. Ai prodhon gjithçka, nga sistemi operativ që fuqizon shumicën e kompjuterëve desktop në botë, te shërbimet cloud, e laptopët. Ai madje bën një telefon të paloset.

Vetëm muajin e kaluar Microsoft tejkaloi Apple dhe u rendit si kompania më e vlefshme në tokë. Kjo do të thotë se CEO i kompanisë, Satya Nadella, ka bërë një punë të madhe. Asnjë CEO nuk mund t’i bëjë të gjitha vetë, që do të thotë se në thelb, puna është të gjesh njerëz që mund ta ndihmojnë kompaninë të vazhdojë të inovojë dhe të ndërtojë produkte dhe shërbime të reja për klientët e saj.

Në një intervistë me Harvard Business Review, Nadella u pyet se cili mendon se është faktori më i rëndësishëm kur bëhet fjalë për inovacionin. Është pa dyshim një pyetje e ndërlikuar.

Lexoni: Empati, jo analitikë, është fuqia për të çuar idetë përpara

Ardhja me ide të reja është e vështirë dhe është shumë e lehtë të bëhesh i vetëkënaqur. Për një kompani si Microsoft, që aktualisht vlen më shumë se 2.5 trilionë dollarë, është një sfidë edhe më e madhe. Do të ishte joshëse t’i ktheheshim teknologjisë që kompania ndërton si burim i inovacionit, por kjo nuk është ajo që Nadella thotë se është më e rëndësishmja.

Ju mund të mendoni se një drejtues i një kompanie me madhësinë e Microsoft do të kërkonte talent, kreativitet ose përvojë. Dhe, jemi të sigurtë që e bën. Thjesht nuk është gjëja më e rëndësishme. Për këtë, Nadella, i nevojitej vetëm një fjalë për të përshkruar nga ku ai mendon se vjen inovacioni – empatia.

Nadella vazhdoi duke shpjeguar:

Për mua, ajo që kam arritur të kuptoj, ajo që është më e lindura te të gjithë ne është aftësia për të qenë në gjendje të vendosim veten në vendin e njerëzve të tjerë dhe ta shohim botën ashtu siç e shohin ata. Kjo është empatia. Ky është thelbi i të menduarit të dizajnit. Kur themi se inovacioni ka të bëjë me plotësimin e nevojave të paplotësuara, të paartikuluara të tregut, në fund të fundit janë nevojat e paplotësuara dhe të artikuluara të njerëzve dhe organizatave që përbëhen nga njerëz. Dhe ju duhet të keni empati të thellë.

Kështu që unë do të thosha se burimi i gjithë inovacionit është cilësia më humane që kemi të gjithë, që është empatia.

Ndoshta shumica e udhëheqësve do të pajtoheshin. Kjo është arsyeja që ju filloni një biznes, shihni një nevojë që mund ta plotësoni, kështu që zhvilloni një produkt ose shërbim për ta bërë këtë. Por, ja ku bëhet më interesante. Mund të jetë e lehtë të filloni të mendoni për ata klientë dhe nevojat e tyre në mënyrë abstrakte. Sidoqoftë, klientët janë njerëz. Bizneset, siç vëren Nadella, “përbëhen nga njerëz”. Nevojat që po plotësoni janë nevoja të njerëzve realë dhe për të krijuar zgjidhje novatore për problemet e tyre, së pari duhet të kuptoni njerëzit.

Kjo është empatia, aftësia për të kuptuar dhe ndarë ndjenjat e njerëzve të tjerë. Të kesh ndjeshmëri do të thotë që së pari mund të fokusohesh te njerëzit dhe nevojat e tyre. Do të thotë të marrësh kohë dhe përpjekje për t’i kuptuar ata si individë, jo thjesht si një grup “klientësh”.

Duket sikur empatia do të ishte e dhënë, por fakti që Nadella e ngre këtë çështje është një kujtesë se shumë shpesh është një mendim i mëvonshëm. Ne humbasim sytë nga njerëzit në mes të produktit dhe veçorive. Kjo është arsyeja pse u takon udhëheqësve të përforcojnë rëndësinë e përqëndrimit në atë që ka vërtet rëndësi, njerëzit. I takon udhëheqësve të modelojnë dhe të presin empati.

Lexoni: A e dëmton empatia biznesin tuaj të konsulencës?

Kompanitë vërtet inovative përbëhen nga njerëz. Këta njerëz nuk janë të përqëndruar vetëm në spreadsheets dhe dizajnin e produktit dhe kodin e softuerit, ata janë të përqëndruar te njerëzit që përdorin produktet, ose softuerin, apo edhe spreadsheets. Ata janë të fokusuar në empatinë ose, të paktën, duhet të jenë.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0