A e dëmton empatia biznesin tuaj të konsulencës?

empatia

Nga Jessica Fearnley, konsulente e The Seven Figure

Si gra, ne shpesh jemi të prirura të ndiejmë dhe ofrojmë empati.

Nëse shohim dikë që po përjeton diçka, ne dëshirojmë që ata ta ndajnë përvojën e tyre me ne.

Shpesh kjo është mënyra sesi ne tregojmë se kujdesemi për të tjerët.

Nëse jeni një person empatik dhe prekeni shumë nga emocionet dhe përvojat e njerëzve të tjerë, kjo mund të jetë një përfitim i madh – për biznesin tuaj, për ju personalisht dhe për ata që ju rrethojnë.

Por në këtë periudhë, empatia mund të jetë duke ju shkaktuar një problem të madh.

Gjatë gjithë ditës, çdo ditë, për javë të tëra, ne jemi rrethuar nga histori të njerëzve, që janë duke luftuar financiarisht, kanë pësuar humbje në biznes, kontratat e tyre janë zhdukur. Ndoshta ata janë të punësuar dhe kompania për të cilën punojnë, po kalon një situatë kritike.

Por për disa (ose ndoshta shumë) prej nesh ka shumë gjëra për të vlerësuar, në lidhje me situatën aktuale.

Njerëzit introvertë mes nesh, po shijojnë një mënyrë jetese më të qetë, që edhe neve na përshtatet më shumë sesa ngutja dhe nxitimi, ne po gjejmë më shumë kohë për veten.

Ndoshta me më pak gjëra për të bërë gjatë ditës tuaj, ju keni qenë në gjendje të përqëndroheni më shumë në biznesin tuaj dhe të bëni përparim më të shpejtë.

Po shoh shumë gra, që ndjehen fajtore sepse nuk ndikohen negativisht nga kriza e koronavirusit. Bizneset e tyre po vazhdojnë aktivitetin dhe në disa raste në të vërtetë po performojnë shumë më mirë, që nga fillimi i krizës.

Lexoni: Si shkojmë pas kostos së fundosur?!

Disa gra kanë parë se shërbimet e tyre që konsideroheshin si “të këndshmë për t’u pasur” tani janë “thelbësore”. P.sh: ato që ofrojnë shërbime të mirëqenies së korporatave, ose të cilat mund t’i ndihmojnë kompanitë të mbështesin punonjësit e tyre, që punojnë në distancë.

 Konsulenca e burimeve njerëzore ka kërkesë të madhe për momentin, kështu që është konsultim legal pasi kompanitë kanë nevojë për ndihmë, për të kuptuar kornizën në ndryshim të udhëzimeve qeveritare.

Por kur përvoja jonë personale nuk përputhet me përvojën kolektive, kjo shkakton fërkime emocionale. Dëshira jonë për empati bie në kundërshtim me realitetin tonë, kështu që ne fillojmë të minimizojmë suksesin tonë. Ne mund të mos i shfrytëzojmë mundësitë, që na ofrohen.

Kur e marrim atë shkëndijë frymëzimi, ne e shuajmë sepse na duket e papërshtatshme në një kohë të tillë.

Ose kur ndalojmë ndarjen e arritjeve tona me të tjerët, duke u shqetësuar – “kush jam unë që do të kem sukses në një kohë kur të gjithë të tjerët po luftojnë”. Kjo mund të na çojë shpejt në vetë-sabotim.

Ju nuk keni arsye pse të ndiheni keq apo të kërkoni falje vetëm sepse nuk po përballeni me vështirësi në këtë periudhë, por po lulëzoni.

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale