Ja cila është thënia e Steve Jobs që po interpretohet keq nga të gjithë - Business Magazine Albania

Ja cila është thënia e Steve Jobs që po interpretohet keq nga të gjithë


Bashkëthemeluesi i Apple, Steve Jobs ka shumë thënie të famshme.

Njëra prej tyre e kundërshton thënien e njohur, “Konsumatori ka gjithmonë të drejtë.”

Lexoni: 5 arsyet pse shprehja “Klienti ka gjithmonë të drejtë” është e gabuar

Më poshtë është thënia e plotë e Jobs për arsyet pse kompanitë nuk duhet të mbështeten në hulumtimin e tregut:

Disa njerëz thonë se u japin klientëve atë që duan, por kjo nuk është qasja ime. Detyra jonë është që të kuptojmë se çfarë do të duan para se të vendosin. Dikur Henry Ford ka thënë, ‘Nëse do t’u kërkoja klientëve të më thoshin atë që ata dëshironin, do të më kishin thënë një kalë më të shpejtë’. Njerëzit nuk e dinë se çfarë duan derisa ju ua tregoni atyre. Kjo është arsyeja pse unë kurrë nuk mbështeten në hulumtimin e tregut. Detyra jonë është të lexojmë gjërat që ende nuk janë në faqe të parë.

Kate Dill, një nga 10 njerëzit më me impakt në botën e teknologjisë së konsumit beson se njerëzit e keq interpretojnë këtë thënie të famshme të Steve Jobs, pasi kjo nënkupton që Jobs dhe ekipi i tij nuk ishin vetë konsumatorët.

Unë jam dakord me mendimin se ne nuk mund të pyesim gjithmonë së çfarë dëshirojnë konsumatorët, pasi ata shpesh herë nuk dinë ta artikulojnë atë që duan, por unë mëshoj fort tek fuqia e të kuptuarit të komunitetit tonë. Besoj tek fuqia e hulumtimit të përdoruesve dhe grumbullimi i njohurive cilësore“.

Dill është përgjegjëse për miliona përdorues të Lyft, kështu që punon ngushtë me inxhinierët, dizajnerët dhe menaxherët e produkteve. Por për të duhet me patjetër të vëzhgohet se si njerëzit përdorin produktet e Lyft, në vend që t’i kërkojnë ato drejtpërdrejt. Duke marrë parasysh reagimet e njerëzve ndaj produkteve të ndryshme, Dill dhe ekipi i saj mund të shohin se cilat janë problemet e njerëzve.

“Tregu ynë po rritet nga minuta në minutë,” tha Dill. “Ka kaq shumë njerëz që përdorin produktin tonë, që unë nuk mundem dhe nuk duhet të supozoj se çfarë duan ata. Ne duhet të mësojmë. Ne duhet të kuptojmë se si është jeta në komunitet për të kuptuar se çfarë ata duan, apo çfarë do të duan në të ardhmen”.

Lexoni: Enzo Ferrari: “Klienti nuk ka gjithmonë të drejtë”

“Çështja është se Steve Jobs dhe ekipi i tij janë përdorues të produktit,” tha Dill. “Unë jo domosdoshmërisht nuk pajtohem me atë që Steve ishte duke thënë, por mendoj se njerëzit ndonjëherë përdorin thënien e tij për të thënë gjëra të tilla,” kjo është arsyeja pse ju nuk duhet të shqetësoheni për hulumtimin e tregut”. Mendoj se kjo është e gabuar, mendoj se ekziston një lloj kërkimi që është shumë i fuqishëm dhe sigurisht që nuk duhet lënë pas”.

burimi: BI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Karakteri nuk zhvillohet me thjeshtësi, por nëpërmjet përvojës së vuajtjeve.”
— Helen Keller
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0