Intervistat më të lexuara gjatë vitit - Business Magazine Albania

Intervistat më të lexuara gjatë vitit

Intervistat

Personat janë të rëndësishëm për ne. Ndaj ata kanë qenë dhe do të vazhdojnë të prezantohen në platformën tonë, për arritjet, sukseset dhe planet e tyre.

1- Gjej vetveten, intervistë me Sheki Usein

Kush ka ndjekur eventin 3 ditor të Vasil Naçit në Nëntor të vitit të kaluar, ka jetuar përvojën e tij personale në seancën e meditimit që Sheki Usein zhvilloi, pasi foli para auditorit. Ai jeton në Zvicër, por projektet e tij janë orientuar drejt një impakti të gjerë. Meditimi është misioni i Sheki Usein. Sipas Shekit, meditimi të ndihmon të “sistemosh brendinë tënde, shtëpinë tënde”.

Në intervistën e zhvilluar me ne, Sheki flet për meditimin, ndikimin e tij tek njeriu dhe në veçanti tek sipërmarrësi. Ai jep këndvështrimin e tij personal, përmes disa këshillave.

Lexo: https://businessmag.al/gjej-vetveten-interviste-me-sheki-usein/

2- Kadri Morinaj: Dështimet në sipërmarrje më çuan drejt rrugës së suksesit

Histori e sipërmarrësit Morinaj ka lindur në vitet ’90, kohë kur kanë lindur pjesa më e madhe e sipërmarrësve më të suksesshëm aktualisht në Shqipëri.

Në Business Magazine jeni njohur më herët me historinë e sipërmarrësit Morinaj, si dhe rrugëtimin e tij për t’i mbijetuar tregut dhe për të qenë pjesë e listës së sipërmarrësve më të suksesshëm në Shqipëri.

Sot do të njiheni me “dështimet”, nga të cilat ka mësuar shumë në sipërmarrje; me industritë ku synon të investojë; me parimet me të cilat bën biznes; me perceptimin e fituar për të investuar në kohën e duhur; me historinë e një të riu që sipërmarrjen e ka pasur gjithmonë synim, si dhe historinë e një të riu që është rritur nga një baba me të ardhura mesatare, por që jep shembullin e një babai të pasur tek fëmijët e tij.

Lexo: https://businessmag.al/kadri-morinaj-deshtimet-ne-sipermarrje-me-cuan-drejt-rruges-se-suksesit/

3- Dhuroni libra?! Ja disa ide nga Bukinist.al

Vëmendja ndaj librit është rritur dhe pandemia duket se ka ndikuar pozitivisht në këtë drejtim. Libri është një dhuratë e pasur dhe pak e kushtueshme njëkohësisht, ndaj ne bashkë me Bukinist.al ju sugjerojmë që në planet tuaja të dhuratave, t’i jepni peshë librit.

Intervistë me Albert Gjoka, Menaxher i Bukinist.al

Cila ka qenë ecuria e shitjeve online tek Bukinist.al

Platforma më e madhe e librit Bukinist.al ka pasur rritje nga viti në vit të shitjes së librave, të cilët janë të kategorive dhe për grupmosha nga më të ndryshëm. Së fundi, kemi shtuar edhe librat në anglisht, me fokus librat e biznesit, motivimit, zhvillimit personal. Synimi ynë është që të bëjmë librarinë më të mirë për sipërmarrjen shqiptare me botimet më të fundit në gjuhën angleze, por edhe me botime të përkthyera në shqip.

https://businessmag.al/dhuroni-libra-ja-disa-ide-nga-bukinist-al/

4-Universitetet më afër tregut të punës

Universitetet po luajnë një rol gjithnjë e më të rëndësishëm në formimin praktik të studentëve në mënyrë që të rrisin mundësinë e punësimit të shpejtë të të rinjve.

Në një intervistë për Businessmag.al, Prof. Dr. Ermira Qosja, profesore në fushën e menaxhimit në Universitetin Europian të Tiranës flet për forcimin e marrëdhënieve të institucioneve arsimore me tregun e punës, përmes bashkëpunimit me sipërmarrje private. Nga ana tjetër, përfshirja e universiteteve në projekte të shumta ndërkombëtarë, ka rritur mundësinë e shkëmbimit të përvojave mes universiteteve dhe studentëve.

Lexo: https://businessmag.al/universitetet-me-afer-tregut-te-punes/

5- Inovacioni na e ka lehtësuar jetën, ndërsa koha e bizneseve klasike duket se po zbehet

Pas çdo marke të suksesshme, fshihet padyshim një shpirt sipërmarrësi, historia e një rrugëtimi të gjatë, vështirësi, investim, por edhe sukses i merituar. E tillë është edhe historia e Sallameri Fix, e cila operon në tregun shqiptar që prej vitit 2003 në përpunimin dhe tregtimin e sallamit dhe nënprodukteve të tjera të mishit.

Për të mësuar rreth themelimit të saj, zhvillimit gradual, produkteve, tregut dhe planeve të së ardhmes ne zhvilluam një intervistë me themeluesin dhe CEO-n e kompanisë, z. Nesti Tarusha.

https://businessmag.al/inovacioni-na-e-ka-lehtesuar-jeten-ndersa-koha-e-bizneseve-klasike-duket-se-po-zbehet/

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0