Inter drejt lamtumirës me Pirellin, 25 vjet dhe 235 milionë euro më vonë - Business Magazine Albania

Inter drejt lamtumirës me Pirellin, 25 vjet dhe 235 milionë euro më vonë

Inter e Pirelli do të ndahen në fund të sezonit të ardhshëm. Klubi zikaltër e kompania italiane, sipas asaj që bën të ditur Calcio e Finanza, do të ndërpresin raportin e tyre historik në 2021, kur të përfundojë viti i fundit i kontratës. Mbyllet në këtë mënyrë një lidhje përtej 25 viteve e që, nga 1995 deri sot, ka sjellë mbi 235 milionë euro në arkat e klubit. Objektivi i Suning është ai për të firmosur një marrëveshje të re që të dyfishojë ardhjet, duke kaluar nga 12 milionë tek 25-30, shifër që pritet ta garantojë një kolos si kompania imobiliare kineze Evergrande.

Pirelli hyri zyrtarisht në historinë e Inter në 14 qershor 1995, kur Massimo Moratti e Marco Tronchetti Provera firmosën kontratën e parë të sponsorizimit. Akordi i parë kishte një vlerë prej 4 miliardë lirash duke u ngjitur për një kohëzgjatje tre vjeçare: nga sezoni ’95/’96 në atë ’97/’98, ajo në të cilin Ronaldo zbarkoi në Milano duke u bërë menjëherë simboli i skuadrës e imazhi i Pirelli, në një reklamë që u kthye legjendare.

Ardhja e Suning sjell një revolucion të vogël, atë kur marka Pirelli të zhduket nga uniformat e stërvitjes. Tani grupi i Zhang është gati për një ndërprerje definitive me të shkuarën: bashkëpunimi mes Inter e Pirelli pritet të mbetet në forma të tjera, por mbi uniformat zikaltër, nga 2021, do të shfaqet një logo ndryshe, që në ambiciet e shoqërisë duhet të sjellë të ardhura në nivelet e top klubeve europianë.

SPORTMEDIASET

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0