Instagram u jep prindërve më shumë kontroll mbi llogaritë e adoleshentëve - Business Magazine Albania

Instagram u jep prindërve më shumë kontroll mbi llogaritë e adoleshentëve

Instagram

Instagram po rishikon mënyrën se si funksionon për adoleshentët, duke premtuar më shumë “mbrojtje të integruara” për të rinjtë, kontrolle dhe  siguri të shtuar për prindërit.

“Llogaritë e reja të adoleshentëve”, për fëmijët e moshës 13 deri në 15 vjeç, do të detyrojnë shumë cilësime të privatësisë të jenë të aktivizuara si parazgjedhje, në vend që një fëmijë të zgjedhë.

Postimet e adoleshentëve gjithashtu do të vendosen si private, duke i bërë ato të pashikueshme për njerëzit që nuk i ndjekin dhe ata duhet të miratojnë të gjithë ndjekësit e rinj. Këto cilësime mund të ndryshojnë vetëm duke i dhënë një prind, ose kujdestar mbikëqyrjen e llogarisë, ose kur fëmija të mbushë 16 vjeç.

Kompanitë e mediave sociale janë nën presion në mbarë botën për t’i bërë platformat e tyre më të sigurta, me shqetësimet se nuk po bëhet sa duhet për të mbrojtur të rinjtë nga përmbajtjet e dëmshme.

NSPCC e quajti njoftimin një “hap në drejtimin e duhur”. Rani Govender, menaxheri i politikave të sigurisë së fëmijëve në internet i NSPCC, tha se Meta dhe kompanitë e tjera të mediave sociale duhet të ndërmarrin më shumë veprime vetë.

“Kjo duhet të mbështetet nga masa proaktive që parandalojnë përhapjen e përmbajtjes së dëmshme dhe abuzimin seksual në Instagram në radhë të parë, në mënyrë që të gjithë fëmijët të kenë përfitimin e mbrojtjes gjithëpërfshirëse për produktet që përdorin”, tha ajo.

Meta i përshkruan ndryshimet si një “përvojë të re për adoleshentët, të udhëhequr nga prindërit” dhe thotë se ata “do t’i mbështesin më mirë prindërit dhe do t’u japin atyre paqe mendore se adoleshentët e tyre janë të sigurt me mbrojtjen e duhur”.

Megjithatë, rregullatori i medias Ofcom ngriti shqetësime në prill mbi gatishmërinë e prindërve për të ndërhyrë për t’i mbajtur fëmijët e tyre të sigurt në internet. Drejtuesi i lartë i Meta, Sir Nick Clegg tha: “Një nga gjërat që ne gjejmë… është se edhe kur ndërtojmë këto kontrolle, prindërit nuk i përdorin ato.”

Si do të funksionojë?

Llogaritë e adoleshentëve do të ndryshojnë kryesisht mënyrën se si funksionon Instagram për përdoruesit e moshës 13 deri në 15 vjeç, me një numër cilësimesh të aktivizuara si parazgjedhje. Këto përfshijnë kontrolle të rrepta mbi përmbajtjet delikate për të parandaluar rekomandimet e materialeve potencialisht të dëmshme dhe njoftimet e heshtura brenda natës.

Llogaritë do të vendosen gjithashtu në private dhe jo publike, që do të thotë se adoleshentët do të duhet të pranojnë aktivisht ndjekës të rinj dhe përmbajtja e tyre nuk mund të shikohet nga njerëzit që nuk i ndjekin. Prindërit që zgjedhin të mbikëqyrin llogarinë e fëmijës së tyre do të mund të shohin se kujt i dërgojnë mesazh dhe temat për të cilat kanë thënë se janë të interesuar,  megjithëse nuk do të jenë në gjendje të shikojnë përmbajtjen e mesazheve.

Instagram thotë se do të fillojë të transferojë miliona përdorues ekzistues adoleshentë në përvojën e re brenda 60 ditëve nga njoftimi i tyre për ndryshimet.

Identifikimi i moshës

Sistemi do të mbështetet kryesisht tek përdoruesit që janë të sinqertë për moshat e tyre, megjithëse Instagram tashmë ka mjete që kërkojnë të verifikojnë moshën e një përdoruesi nëse ka dyshime se ata nuk thonë të vërtetën.

Nga janari, në SHBA, do të fillojë gjithashtu të përdorë mjetet e inteligjencës artificiale (AI) për të provuar dhe zbuluar në mënyrë proaktive adoleshentët që përdorin llogari për të rriturit, për t’i vendosur ata përsëri në një llogari adoleshente.

Akti i Sigurisë në internet i Mbretërisë së Bashkuar, i miratuar në fillim të këtij viti, kërkon që platformat në internet të ndërmarrin veprime për t’i mbajtur fëmijët të sigurt, ose do të përballen me gjoba të mëdha. Analisti i industrisë së mediave sociale Matt Navarra i përshkroi ndryshimet si të rëndësishme, por tha se ato vareshin nga zbatimi.

Lexo edhe: Kalon me sukses prova e parë e transportit të së ardhmes 

 

“Siç e kemi parë me adoleshentët gjatë historisë, në këto lloj skenarësh, ata do të gjejnë një mënyrë për të kapërcyer blloqet, nëse munden,” tha ai.

“Kështu që unë mendoj se Instagrami do të duhet të sigurojë që masat mbrojtëse nuk mund të anashkalohen lehtësisht nga adoleshentët më të aftë për teknologjinë.”

Instagram nuk është aspak platforma e parë që prezanton mjete të tilla për prindërit dhe tashmë pretendon se ka më shumë se 50 mjete që synojnë t’i mbajnë adoleshentët të sigurt. Ai prezantoi një qendër familjare dhe mjete mbikëqyrjeje për prindërit në vitin 2022 që i lejoi ata të shihnin llogaritë që ndjek fëmija i tyre dhe kush i ndjek, ndër të tjera.

Snapchat prezantoi gjithashtu qendrën e tij familjare që lejon prindërit mbi moshën 25 vjeç të shohin se kujt po i dërgon mesazhe fëmija i tyre dhe kufizojnë aftësinë e tyre për të parë përmbajtje të caktuara.

Në fillim të shtatorit, YouTube tha se do të kufizonte rekomandimet e disa videove të shëndetit dhe fitnesit për adoleshentët , të tilla si ato që “idealizojnë” lloje të caktuara trupore.

Instagram tashmë përdor teknologjinë e verifikimit të moshës për të kontrolluar moshën e adoleshentëve që përpiqen të ndryshojnë moshën e tyre në mbi 18, përmes një video selfie.

Kjo ngre pyetjen se pse pavarësisht numrit të madh të mbrojtjeve në Instagram, të rinjtë janë ende të ekspozuar ndaj përmbajtjeve të dëmshme.

Një studim i Ofcom në fillim të këtij viti zbuloi se çdo fëmijë me të cilin fliste kishte parë materiale të dhunshme në internet, me Instagram, WhatsApp dhe Snapchat që ishin shërbimet më të përmendura në të cilat ata e gjetën atë.

Sipas Aktit të Sigurisë në internet , platformat do të duhet të tregojnë se janë të përkushtuara për heqjen e përmbajtjeve të paligjshme, duke përfshirë materialin e abuzimit seksual të fëmijëve (CSAM), ose përmbajtjen që promovon vetëvrasje apo vetëdëmtim.

Por, rregullat nuk pritet të hyjnë plotësisht në fuqi deri në vitin 2025.

Në Australi, kryeministri Anthony Albanese njoftoi së fundmi planet për të ndaluar mediat sociale për fëmijët duke sjellë një kufi të ri moshe për fëmijët për të përdorur platformat.

Mjetet më të fundit të Instagram-it e vendosin kontrollin më fort në duart e prindërve, të cilët tani do të marrin përgjegjësi edhe më të drejtpërdrejta për të vendosur nëse do t’i lejojnë fëmijës së tyre më shumë liri në Instagram dhe për të mbikëqyrur aktivitetin, apo ndërveprimet e tyre.

Ata sigurisht do të duhet gjithashtu të kenë llogarinë e tyre në Instagram. Por, në fund të fundit, prindërit nuk e drejtojnë vetë Instagramin dhe nuk mund të kontrollojnë algoritmet që shtyjnë përmbajtjen drejt fëmijëve të tyre, ose çfarë ndahet nga miliarda përdorues të tij në mbarë botën.

Eksperti i mediave sociale Paolo Pescatore tha se ishte një “hap i rëndësishëm në mbrojtjen e aksesit të fëmijëve në botën e mediave sociale dhe lajmeve të rreme”.

“Smartphone është hapur ndaj një bote dezinformimi, përmbajtje të papërshtatshme që nxit një ndryshim në sjelljen e fëmijëve”, tha ai.

“Duhet bërë më shumë për të përmirësuar mirëqenien dixhitale të fëmijëve dhe kjo fillon duke u dhënë kontrollin prindërve”.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0