Historitë e çuditshme pas emrave të kompanive më të famshme - Business Magazine Albania

Historitë e çuditshme pas emrave të kompanive më të famshme

Disa nga kompanitë më të famshme shumëkombëshe, si Google, Apple, Coca-Cola etj, njihen në mbarë botën, por a e dini se si i kanë marrë emrat këto kompani?

Twitter – Krijuesit e Twitter dyshohet se donin një emër që përfaqësonte më së miri atë që ata bënë. Ata fillimisht e pëlqyen “twitch” por në fund preferuan sinonimin e tij “twitter”.

Apple – Në kohën kur u emërua kompania, Steve Jobs po ndiqte një dietë frutash dhe u frymëzua pas një vizite në një fermë mollësh.

eBay – Kompania ishte në pronësi të Echo Bay Technology Group, por meqë URL-ja origjinale Echobay ishte marrë tashmë, ata duhej ta shkurtonin atë në eBay.

Pepsi – Themeluesit e markës së pijeve e kanë marrë emrin nga enzima tretëse pepsina.

Adidas – Kompanisë së këpucëve, veshjeve dhe aksesorëve iu dha emri Adidas për nder të pseudonimit të themeluesit të saj Adolf “Adi” Dassler.

Volkswagen – Emri i makinës përkthehet në “makinë e njerëzve” nga gjermanishtja.

Google – Motori i kërkimit e ka marrë emrin nga termi matematikor googol, i cili është numri 1 i ndjekur nga 100 zero.

Coca-Cola – Emri supozohet se vjen nga gjethet e kokës dhe arrat kola të përdorura në recetën origjinale.

Vodafone – Emri kombinon fjalët zë, të dhëna dhe telefon.

LEGO – Emri është një formë e shkurtuar e frazës daneze “leg godt”, që do të thotë luaj mirë.

Kia –Sipas faqes së internetit të Kia-s , “Fjala Kia ka origjinën në gjuhën kineze me rrokjen e parë Ki që do të thotë të lindësh ose të dalësh nga”. Pjesa e mbetur “a” i referohet Azisë, kështu që “Kia do të thotë të ngrihesh ose të dalësh nga Azia”.

Adobe – Kompania u emërua pas përroit që kalonte nëpër pronën e themeluesit John Warnock, Adobe Creek.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0