Heineken po synon të bëhet lider i tregut të pijeve pa alkool » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 16/05/2017

Heineken po synon të bëhet lider i tregut të pijeve pa alkool

Share
nga Fiorela Jaupi
Maj 16, 2017
Studied at Faculty of Economy, Master of Science in Marketing. Content Editor at Business Magazine Albania
lexo me teper >

Heineken, birra holandeze ka lançuar një version me zero alkool të produktit të saj më të madh, pasi marka po synon një pozicion udhëheqës global në një kategori me rritje të shpejtë.

Ndryshe nga konkurrentët, të cilët kanë birra jo-alkoolike të përshtatura për tregjet individuale, gjigandi i pijeve lançoi Heineken 0.0Grand Prix në Barcelonë me plane për ta shitur produktin në 14 tregje në Europë, Rusi dhe Izrael.

Mes viteve 2010 dhe 2015, tregu europian i birrës me zero alkool u rrit me rreth 5% në vit, një treg në të cilin Heineken synon të hyjë me një birrë pa “hangover” për konsumatorët e tij.

Për kompanitë prodhuese të birrës, birra pa alkool ka shpenzime të larta, pasi tatimi do të ishte i ngjashëm me atë të pijeve të buta, një kategori potencialisht nën kërcënim pasi birraritë po bëhen më të afta të theksojnë kredencialet natyrore të birrës dhe të ofrojnë pije më të shëndetshme.

“Ne duam ta bëjmë Heineken markën kryesore të birrës globale në 0.0.” tha Gianluca Di Tondo, drejtues i markës Heineken.

Heineken 0.0 është produkt i një “cikli të mësuarit të virtytshëm”, tha Codruta Berbecaru, menaxhere e projekteve në nivel global në Heineken.

Burimi: warc.com

Evente

Hardh Fest 2017

Shtator 7, 2017
9:00 AM - Shtator 10 9:00 PM

Doing Business 2017

Shtator 28, 2017
në orën 09:00 - 29 Shtator Sep 29 në orën 20:00