Heimo Hammer është folësi i parë i edicionit të 2-të të konferencës së marketingut dixhital AllWeb


Heimo Hammer është folësi i parë i edicionit të dytë të konferencës së marketingut dixhital AllWeb që do të organizohet më 12 tetor në Tirana Business Park. Ai ka studiuar në Universitetin e Ekonomisë dhe Administrimit të Biznesit në Vienë me një fokus të veçantë në fushën e marketingut, reklamimit dhe teknologjisë së informacionit.

Ai ka qenë asistent profesor për marketing në universitet dhe ka punuar për kompani të tilla si Siemens, McCann Erickson dhe Dr. Puttner & Bates. Ai jeton në Vjenë dhe punon në Nis, Londër dhe Vjenë. Në vitin 1990 ai themeloi Kraftwark si një agjenci krijuese me shërbime të plota dhe marketing dixhital.

Lexoni: ALLWEB – BOTA E MARKETINGUT DIXHITAL

Kraftwark është agjencia udhëheqëse austriake që përdor kanale të kryqëzuara marketimi dhe është e para si agjenci dixhitale dhe renditet në vendin e 4-ët si agjenci reklamuese. Të ardhurat e kompanisë në vitin 2016 kanë qenë 15,2 milionë €. Në 27 vitet e fundit, Heimo Hammer dhe ekipi i tij kanë lançuar më shumë se 2.000 fushata reklamuese dhe më shumë se 2.500 projekte dixhitale për klientë si Redbull, Coca- Cola, Unicredit, Lufthansa, Deutsche Börse, Pizza Domino, Opel, Rewe, Eni, Cyrih etj.

Heimo Hammer është “Zoti i Dixhitalizimit në Austri” dhe pronari i grupit Kraftwark me 6 kompani (njëra prej tyre gjendet në Nis të Serbisë). Në Kraftwark punojnë rreth 54 punonjës dhe më shumë se 60 freelancer dhe është fokusuar në gjashtë fusha strategjike të biznesit si Digital Change Consulting, Reklamim, Marketingu i performancës, UX, Marketingu i përmbajtjes dhe Teknologji & Inovacion.

Heimo Hammer ka qenë një lojtar futbolli profesionist. Ai pëlqen tenisin dhe ngjitjet me biçikletë në mal.

Lexoni: “POST ALLWEB, KONFERENCA E PARË E MARKETINGUT DIXHITAL NË SHQIPËRI

AllWeb është Konferenca e parë e Marketingut Dixhital në Tiranë. Organizohet që nga viti 2012 në Shkup duke mirëpritur në skenën e saj folës profesionistë nga kompani që përfaqësojnë marka të mirënjohura ndërkombëtare. Ky është viti i dytë që AllWeb mirëpret në Tiranë folësit më të mirë nga e gjithë bota për të vënë në dukje mjedisin gjithnjë e në ndryshim të marketingut dixhital.

Për më tepër informacion kontaktoni me:
Gerti Boshnjaku, në +355 67 20 11 531 ose [email protected]

Si edhe me Darko Bulldioski, në 070/ 30 70 40 ose në [email protected]

Për më tepër informacione rreth folësve, programit, biletave dhe për vetë konferencën mund të gjeni në www.allweb.al

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale