Heimo Hammer është folësi i parë i edicionit të 2-të të konferencës së marketingut dixhital AllWeb - Business Magazine Albania

Heimo Hammer është folësi i parë i edicionit të 2-të të konferencës së marketingut dixhital AllWeb


Heimo Hammer është folësi i parë i edicionit të dytë të konferencës së marketingut dixhital AllWeb që do të organizohet më 12 tetor në Tirana Business Park. Ai ka studiuar në Universitetin e Ekonomisë dhe Administrimit të Biznesit në Vienë me një fokus të veçantë në fushën e marketingut, reklamimit dhe teknologjisë së informacionit.

Ai ka qenë asistent profesor për marketing në universitet dhe ka punuar për kompani të tilla si Siemens, McCann Erickson dhe Dr. Puttner & Bates. Ai jeton në Vjenë dhe punon në Nis, Londër dhe Vjenë. Në vitin 1990 ai themeloi Kraftwark si një agjenci krijuese me shërbime të plota dhe marketing dixhital.

Lexoni: ALLWEB – BOTA E MARKETINGUT DIXHITAL

Kraftwark është agjencia udhëheqëse austriake që përdor kanale të kryqëzuara marketimi dhe është e para si agjenci dixhitale dhe renditet në vendin e 4-ët si agjenci reklamuese. Të ardhurat e kompanisë në vitin 2016 kanë qenë 15,2 milionë €. Në 27 vitet e fundit, Heimo Hammer dhe ekipi i tij kanë lançuar më shumë se 2.000 fushata reklamuese dhe më shumë se 2.500 projekte dixhitale për klientë si Redbull, Coca- Cola, Unicredit, Lufthansa, Deutsche Börse, Pizza Domino, Opel, Rewe, Eni, Cyrih etj.

Heimo Hammer është “Zoti i Dixhitalizimit në Austri” dhe pronari i grupit Kraftwark me 6 kompani (njëra prej tyre gjendet në Nis të Serbisë). Në Kraftwark punojnë rreth 54 punonjës dhe më shumë se 60 freelancer dhe është fokusuar në gjashtë fusha strategjike të biznesit si Digital Change Consulting, Reklamim, Marketingu i performancës, UX, Marketingu i përmbajtjes dhe Teknologji & Inovacion.

Heimo Hammer ka qenë një lojtar futbolli profesionist. Ai pëlqen tenisin dhe ngjitjet me biçikletë në mal.

Lexoni: “POST ALLWEB, KONFERENCA E PARË E MARKETINGUT DIXHITAL NË SHQIPËRI

AllWeb është Konferenca e parë e Marketingut Dixhital në Tiranë. Organizohet që nga viti 2012 në Shkup duke mirëpritur në skenën e saj folës profesionistë nga kompani që përfaqësojnë marka të mirënjohura ndërkombëtare. Ky është viti i dytë që AllWeb mirëpret në Tiranë folësit më të mirë nga e gjithë bota për të vënë në dukje mjedisin gjithnjë e në ndryshim të marketingut dixhital.

Për më tepër informacion kontaktoni me:
Gerti Boshnjaku, në +355 67 20 11 531 ose marketing@newmedia.al

Si edhe me Darko Bulldioski, në 070/ 30 70 40 ose në darko@newmedia.mk

Për më tepër informacione rreth folësve, programit, biletave dhe për vetë konferencën mund të gjeni në www.allweb.al

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0