Greta Lekaj është një personalitet në fushën e komunikimit, falë angazhimit shumëvjeçar në kompani të mëdha dhe industri të ndryshme, që nga FMCG, Retail, Computer Electronics & së fundmi në sektorin bankar.
Në këtë intervistë me Gerti Boshnjaku, themeluesin e Businessmag, me Gretën flasim për trendet e marketingut dhe sfidat me të cilat përballen departamentet e komunikimit në kushtet e ndryshimeve të shpejta teknologjike. Si ndikojnë këto zhvillime biznesin në tërësi dhe si duhet t’i qasemi nevojës së vazhdueshme për përshtatje në komunikimet marketing!
Greta Lekaj, Drejtore e PR & Marketingut tek Raiffeisen Bank Albania
Do të doja të ktheheshim pak pas, disa vite më parë, në momentet kur u angazhuat pranë Raiffeisen Bank. Ju vinit nga përvoja në koorporata të tjera, por në sektorë të ndryshëm. Si u gjendët në sektorin bankar? Si ishte përshtatja në këtë mjedis të ri?
Unë i jam bashkuar Raiffesen Bank në fund të vitit 2019 dhe po përmbush një rrugëtim 18 vjeçar të pandërprerë në fushën e komunikimit marketing. Fillesat i kam në agjenci reklamash dhe marketingu, tri më të mirat, të cilat vazhdojnë të jenë ndër më të mirat edhe sot. Ishte një kohë (viti 2006) që këto agjenci të huaja sollën një përvojë që tregu ynë nuk e kishte. Isha me fat që fillova të punoja dhe të njihesha menjëherë me marka të rëndësishme dhe industri të ndryshme si telekomunikacion, cigare, banka, DIY, etj, që më formuan profesionalisht. Mbi të gjitha formova konceptet bazë të markës, të krijimit të kërkesës, të shitjeve, të merchandise, visual ID etj.
Më pas vijova në kompaninë më të madhe Retail Electronics në rajon (Neptun, pjesë e Balfin Group), ku përfitova një përvojë shumë të vlefshme, sidomos në punën me markat globale të elektronikës. Njoha nga afër hinkën e rrugëtimit të konsumatorit (duke qenë se retaili është modeli klasik ku takohen oferta me kerkesën) dhe ja ku jam në bankën më të madhe të huaj në vend.
Për ironi, ky ndryshim, përveç përshtatjes me një industri të madhe dhe shumë solide si bankingu, përkoi me një sërë ngjarjesh të jashtme (për fat të keq, jo të mira- tërmeti, pandemia, lufta në Evropë), të cilat i dhanë një shtysë të madhe krijimit të produkteve digjitale dhe ndryshuan mënyrën se si komunikohet, sidomos nga ana e kanaleve të përzgjedhur, po ashtu përdorimit të platformave të inteligjencës artificiale. Megjithate falë përvojës së përfituar me kohën, kjo situatë na gjeti të përgatitur.
Ky artikull është publikuar në numrin 36 të revistës Businessmag
Abonohu për të lexuar artikullin!
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.