Programi ka dalë në SHBA dhe të gjithë shitësit me pakicë janë në gjendje të marrin pjesë, ndërsa Google merr një përqindje të çdo shitjeje të bërë përmes programit.
Veprimet e blerjeve u mundësojnë shitësve që të arrijnë në mënyrë të përsosur konsumatorët nëpër kanale.
Të gjithë përdoruesit mund të ruajnë mënyrat e pagesës me kredencialet dhe të bëjnë blerje online, në kërkimet Google, Google Assistant dhe shërbimin Google Express.
Google thotë se partnerët e hershëm si Target dhe Walmart kanë patur sukses me programin. Partnerë të tjerë përfshijnë Home Depot, Costco dhe Ulta, raporton Reuters. Partnerët që përdorin Shopping Actions kanë parë që madhësia mesatare e shportës është rritur me 30% dhe ‘conversions’ janë rritur për më pak kosto kur krahasohen vetëm me reklamat e Google Shopping. Sidoqoftë, mbetet të shihet nëse markat më të vogla dhe shitësit me më pak përzgjedhje produkti dhe konsumatorë do të kenë rezultate të ngjashme.
Motorrët e kërkimit janë kërcënimi më i madh për Amazon në gjetjen e produkteve dhe Shopping Actions mund të ndihmojë më shumë shitësit për të konkurruar më mirë me Amazon. Motorrët e kërkimit po prekin drejtimin e Amazon dhe Shopping Actions mund të ndihmojë shitësit me pakicë të drejtohen më mirë përmes motorrit më të madh të kërkimit.
burimi: BI
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.