Google arrin vlerën 2 trilionë dollarë. Fitimet nga reklamat, Android, Youtube dhe shërbimet në rrjet - Business Magazine Albania

Google arrin vlerën 2 trilionë dollarë. Fitimet nga reklamat, Android, Youtube dhe shërbimet në rrjet

~3 minuta lexim

Kompania mëmë e Google, Alphabet, arriti një vlerë tregu prej 2 trilion dollarësh të hënën, më pak se dy vjet pasi arriti shifrën e 1 trilion dollarëve në janar 2020. Çmimi i aksioneve të saj u tërhoq përsëri nën 2 trilion dollarë menjëherë pasi arriti në krye të këtij numri.

Alphabet i bashkohet radhëve të gjigantëve të teknologjisë Apple dhe Microsoft, të cilat janë të vetmet kompani të tjera amerikane të tregtuara publikisht që kalojnë kufirin. Rritja e Alphabet është mundësuar nga dominimi i saj në industrinë e reklamave në internet, e cila ka funksionuar prej kohësh si një duopol de facto midis Google dhe Facebook.

Sipas një raporti të majit 2021 nga eMarketer, Google mblodhi 27.5% të të ardhurave neto globale nga reklamat në 2020, ndërsa Facebook mblodhi 22.3%. Gjigantët e tregtisë elektronike Alibaba dhe Amazon, megjithatë, po arrijnë ngadalë, me të parët që shohin 8.6% të të ardhurave neto globale nga reklamat dhe të dytin 5.2%.

Alphabet u bë një forcë e tillë dominuese në reklamat në internet falë, pjesërisht përhapjes së aftësive të saj të kërkimit në internet. Në fund të fundit, “Googling” u bë standarti i paracaktuar për kryerjen e një kërkimi në internet vite më parë.

Lexo edhe: 3 mënyra se si mund të fitoni para nga një blog

Nuk është vetëm motori i saj i kërkimit që e çoi Alphabet në lartësi të tilla. Blerja e sistemit operativ Android nga ana e saj në 2005 për vetëm 50 milionë dollarë ishte një veprim parashikues përpara lançimit të iPhone të parë të Apple në 2007.

Ofrimi i softuerit si një sistem operativ me burim të hapur siguroi që Android të bëhej sistemi operativ celular më popullor në botë.

Kjo i lejoi kompanisë të kanalizonte gjithnjë e më shumë të dhëna të përdoruesve në biznesin e saj të reklamave, duke rritur më tej efikasitetin e saj të reklamave.

Një vit pas blerjes së Android, Google bleu YouTube për 1.65 miliardë dollarë. Faqja më e madhe në botë për ndarjen e videove, YouTube, ka qenë një ndihmë për Alphabet, duke mundësuar mundësi të mëtejshme reklamimi përtej Android dhe bizneseve të tij të kërkimit dhe postës.

YouTube, megjithatë, ka sjellë pjesën e vet të polemikave. Faqja është kritikuar shpesh për lejimin e teorive të egra të konspiracionit dhe dezinformatave që të përhapen në të gjithë platformën.

Alphabet është hedhur gjithashtu në arenën publike të reve kompjuterike, me platformën e saj Google Cloud.

Kohët e fundit, Alphabet e ka gjetur veten në pistën e hetuesve federalë dhe shtetërorë, duke u përballur me katër padi të mëdha anti-monopol në SHBA. Mbikëqyrësi anti-monopol i Bashkimit Evropian, Komisioni Evropian, ka vënë gjithashtu në shënjestër Alphabet, duke e gjobitur kompaninë me miliarda dollarë.

Pavarësisht nga erërat e tilla të kundërta, çmimi i aksioneve të Alphabet vazhdon të rritet, duke e bërë atë një nga kompanitë më të vlefshme në Tokë për nga kapitalizimi i tregut.

YahooFinance

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0