Gjurmimi Google, çfarë po ndodh me ne?! - Business Magazine Albania

Gjurmimi Google, çfarë po ndodh me ne?!

Gjurmimi Google

Shkruar nga Landa Grembi, kontributore

Shkak për këto kërkime të shpejta u bë komunikimi me një mike virtuale. Biseda ishte e fokusuar në situatën aktuale në vend, por as 5 minuta më vonë libri i fytyrave më sugjeron që të pëlqej faqen e një ambasade në Shqipëri. Bela e madhe… Sa më poshtë asnjë gjë e re, thjesht një përmbledhje e “ushqimit” që po u japim rrjeteve sociale dhe kompanive të mëdha siç është dhe Goolge me “dëshirën” tonë.

Sot minierat e arit të kohëve që po jetojmë janë thjesht të dhënat tona. Përpunimi i tyre ka bërë që kompani si Google, Amazon, Facebook, etj. të renditen me të ardhurat më të larta të dekadave të fundit.

Po si na gjurmon Google? Më poshtë një listë e shpejtë për mënyrat se si gjurmohemi me vullnet të plotë nga ana jonë. Them me vullnet, sepse asnjëri nga ne ose një numër tejet i pakonsiderueshëm ka hapur ndonjëherë termat dhe kushtet e përdorimit të një aplikacioni të caktuar.

Lexoni: 10 ditë liri, FOMO vs. JOMO

E nisim me historikun e faqeve që vizitojmë në rrjet:

  • Google Chrome (motori i kërkimit): nëpërmjet të cilit mbahet “aktiviteti” ynë online.
  • Youtube: Videot e para dhe ato të ngarkuara në këtë program
  • Fotot: Njerëzit dhe vendet e etiketuara (bërë tag)
  • Kalendari: Takimet, planet e ardhshme të biznesit apo me miqtë (ku jetoj, mbahet kalendar, edhe kur takon miqtë, duke e planifikuar para çdo gjë për shkak të intesitetit të ditës)
  • Ads: Reklamat e klikuara, duke dhënë kështu informacion automatik në lidhje me preferencat
  • Hartat (Maps): Vendet e vizituara, vendet që kemi kërkuar (pretendente për vizitën e ardhshme)
  • Hangouts: Bisedat, kontaktet që ndajmë online
  • Shërbimi i emailit (gmail): Postën elektronike, kontaktet
  • Online Shopping: Produket e kërkuara bashkë me ato që ke “klikuar” për kuriozitet
  • Search (kërkimi): Çdo gjë që kërkon online “magazinohet” nën emrin tënd
  • News (lajmet): Faqet/portalet e vizituara dhe historitë e lexuara
  • Drive (hapësirat që na jep me “bujari” Google për përdorim “Falas”) – Vendi ku ruajmë informacione dhe skedarët tanët personalë.

Të gjitha këto informacione nuk na i marrin, sikurse përmenda dhe më sipër, por i ofrojmë vetë në pjatë të argjendtë. Ajo që ndodh më pas është përditshmëria jonë. Ndikohemi, kush më shumë  e kush me pak, nga gjithçka (aktivitetet e ndryshme kulturore, leximet, lajmet, produktet, vendet për t’u vizituar, etj.)  Lista e gjurmimit është tejet e gjatë nëse do të vazhdojmë me aplikacionet e shumta, të cilët i kemi nëpër telefonat që përdorim, por kjo e mësipërmja i referohet vetëm Google.

A ka mekanizma për ta ndaluar këtë gjurmim? Po dhe jo do të thoja. Mund ta minimizojmë, por asesi ta ndalojmë. Mund të ç’aktivizojmë disa opsione që këto programe ofrojnë duke “shpëtuar” për disa kohë nga ky gjurmim. Një shembull është ç’aktivizimi i komandës të vendndodhjes (location), apo ç’aktivizimi i ruajtes së historikut të kërkimeve, etj. Mbetet një thirrje e hapur për gjithë ekspertët e fushës që të ofrojnë informacione të thjeshtësuara mbi këto tema, sidomos për brezin e ri, duke parandaluar shumë fenomene si bullizmi apo vjedhja e identitetit online po ashtu.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0