10 ditë liri, FOMO vs. JOMO

FOMO

Landa Grembi, eksperte në fushën e teknologjisë, aktiviste 

FOMO – shkurtesë e termit në anglisht “Fear of Missing out”, në shqip p.sh tingëllon bukur si “Frika e humbjes”. E thënë ndryshe: varësia e të vëzhguarit, përgjuarit në platformat e Social Media të miqve apo familjarëve, nëse janë duke bërë diçka argëtuese e ti nuk mund të jesh aty.

Pyetjet që pasojnë sapo shikon postime të tilla sipas eskpertëve ngjasojnë tek përdoruesit: Sa shumë po argetohen! Kush është tjetër me ta? Çfarë po flasin? E pyetje të tjera të së njëjtës natyrë. Mos të përmend pastaj momentin kur ke harruar telefonin në shtëpi dhe vrapon të shikosh çka ka “ndodhur”!

Nëse do të rreshtohej ky fenomen si një nga efektet negative të Social Media do e vendosja diku në fund tek lista.

Më poshtë po listoj disa syresh:

  1. Menaxhimi i kohës është kthyer në klishe: një “vështrim” sekondash “çfarë po bëhet nga Instagrami apo FB” të shpërqëndron me disa minuta në veprimin tjetër që po bëje ndërkohë.
  2. Ambjenti toksik, ku postimet negative prevalojnë (nëse nuk ke bllokuar apo hequr nga lista e preferencave disa faqe/bloge etc).
  3. Informacioni kuturu, sipërfaqësor dhe i pabazë në të shumtën e rasteve. (një titull shkrimi aty, një atje, teoria: bjeri ti biem se diçka do të mbetet).
  4. Ndikimi në shëndetin mendor sipas eksperteve po kthehet në patologji (fjala është dhe duhet t’ju dëgjohet specialistëve të fushës).
  5. Simptoma të tjera të vërtetuara nga shumë studiues, të cilët merren me sjelljen e individëve në Social Media janë: Depresioni, vetmia, pagjumësia, smira/xhelozia, ndikimi në marrëdhenie e të tjera pa fund.
  6. Bullizëm: Mediat Sociale janë bërë djepi i dhunës verbale, gjuhës së urrejtjes ndaj njëri-tjetrit, etj.
  7. Largimi nga realiteti i brezave (temë e gjatë!)
  8. “Krasitja/përzgjedhja” e informacionit është kthyer në sfidë, po ashtu në “kazanin”e madh informative, ku ndahet me rrjetin çdo gjë (vlera kthyer në antivlerë, pëlqime më shumë merr banaliteti dhe sharjet!)

Listës mund t’i shtohen pafund fenomene negative, shkaktuar nga përdorimi i Social Media ashtu sikurse ka dhe përfitime pozitive në shoqëri. E parë në një tjetër këndvështrim: Mediat Sociale ndikojnë ndryshe tek çdo individ, në varësi kjo të kushteve dhe tipareve të personalitetit të gjithësecilit.

Lexo: “Shkundim” algoritmat e social media, Ja elementet kryesore për të pasur një faqe të suksesshme

JOMO – “Join of missing out” në shqip tingëllon po bukur: “Gëzimi i Humbjes”

Po, gëzimi i të “humburit” çfarë ndodh në rrjet për disa orë/ditë/muaj. Kohën zgjidhe vetë.

Përjetim personal: Përpara disa ditësh “braktisa” për 10 ditë platformat sociale. Nuk i mbylla, thjesht iu largova. Përfitimet: PAFUND!

I rrimë dot larg kur të gjithë i kemi larg – JO!

Vjenë, 20 Tetor 2020

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale