10 ditë liri, FOMO vs. JOMO - Business Magazine Albania

10 ditë liri, FOMO vs. JOMO

FOMO

Landa Grembi, eksperte në fushën e teknologjisë, aktiviste 

FOMO – shkurtesë e termit në anglisht “Fear of Missing out”, në shqip p.sh tingëllon bukur si “Frika e humbjes”. E thënë ndryshe: varësia e të vëzhguarit, përgjuarit në platformat e Social Media të miqve apo familjarëve, nëse janë duke bërë diçka argëtuese e ti nuk mund të jesh aty.

Pyetjet që pasojnë sapo shikon postime të tilla sipas eskpertëve ngjasojnë tek përdoruesit: Sa shumë po argetohen! Kush është tjetër me ta? Çfarë po flasin? E pyetje të tjera të së njëjtës natyrë. Mos të përmend pastaj momentin kur ke harruar telefonin në shtëpi dhe vrapon të shikosh çka ka “ndodhur”!

Nëse do të rreshtohej ky fenomen si një nga efektet negative të Social Media do e vendosja diku në fund tek lista.

Më poshtë po listoj disa syresh:

  1. Menaxhimi i kohës është kthyer në klishe: një “vështrim” sekondash “çfarë po bëhet nga Instagrami apo FB” të shpërqëndron me disa minuta në veprimin tjetër që po bëje ndërkohë.
  2. Ambjenti toksik, ku postimet negative prevalojnë (nëse nuk ke bllokuar apo hequr nga lista e preferencave disa faqe/bloge etc).
  3. Informacioni kuturu, sipërfaqësor dhe i pabazë në të shumtën e rasteve. (një titull shkrimi aty, një atje, teoria: bjeri ti biem se diçka do të mbetet).
  4. Ndikimi në shëndetin mendor sipas eksperteve po kthehet në patologji (fjala është dhe duhet t’ju dëgjohet specialistëve të fushës).
  5. Simptoma të tjera të vërtetuara nga shumë studiues, të cilët merren me sjelljen e individëve në Social Media janë: Depresioni, vetmia, pagjumësia, smira/xhelozia, ndikimi në marrëdhenie e të tjera pa fund.
  6. Bullizëm: Mediat Sociale janë bërë djepi i dhunës verbale, gjuhës së urrejtjes ndaj njëri-tjetrit, etj.
  7. Largimi nga realiteti i brezave (temë e gjatë!)
  8. “Krasitja/përzgjedhja” e informacionit është kthyer në sfidë, po ashtu në “kazanin”e madh informative, ku ndahet me rrjetin çdo gjë (vlera kthyer në antivlerë, pëlqime më shumë merr banaliteti dhe sharjet!)

Listës mund t’i shtohen pafund fenomene negative, shkaktuar nga përdorimi i Social Media ashtu sikurse ka dhe përfitime pozitive në shoqëri. E parë në një tjetër këndvështrim: Mediat Sociale ndikojnë ndryshe tek çdo individ, në varësi kjo të kushteve dhe tipareve të personalitetit të gjithësecilit.

Lexo: “Shkundim” algoritmat e social media, Ja elementet kryesore për të pasur një faqe të suksesshme

JOMO – “Join of missing out” në shqip tingëllon po bukur: “Gëzimi i Humbjes”

Po, gëzimi i të “humburit” çfarë ndodh në rrjet për disa orë/ditë/muaj. Kohën zgjidhe vetë.

Përjetim personal: Përpara disa ditësh “braktisa” për 10 ditë platformat sociale. Nuk i mbylla, thjesht iu largova. Përfitimet: PAFUND!

I rrimë dot larg kur të gjithë i kemi larg – JO!

Vjenë, 20 Tetor 2020

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0