“Shkundim” algoritmat e social media, Ja elementet kryesore për të pasur një faqe të suksesshme
Përditësuar së fundmi: 20/02/2020

“Shkundim” algoritmat e social media, Ja elementet kryesore për të pasur një faqe të suksesshme

Share
nga Melsena Danglli
Shk 20, 2020

Në datën 19 shkurt u zhvillua eventi “Shkundim” algoritmat e social media.  Ky event, i cili u organizua nga Garazh dhe u zhvillua në amjentet e Coolab, vuri theksin tek rëndësia që ka përdorimi i rrjeteve sociale në zhvillimin e një biznesi.

Folëse kryesore ishte Adela Kallanxhi, e cila ndau me audiencën disa pika kryesore ku duhet të përqendrohemi për të menaxhuar më së miri një faqe në rrjetet sociale.Algoritmat e mediave sociale janë mekanike, por ne duhet të ndërveprojmë me audiencën në mënyrë njerëzore, për të ndërtuar një brand të besueshëm. Pra, nuk mjafton të bëjmë postime mekanike sa për të treguar që jemi aktivë. Është shumë e rëndësishme të komunikosh dhe ndërveprosh me ndjekësit direkt.

Gjithashtu bashkëpunimi është një pikë e rëndësishme e suksesit të një faqeje online. “Ne influencohemi nga të ngjashmit tanë”, tha Adela. Prandaj nëpër postime duhet të bëjmë tag faqe të ngjashme, miq që janë të interesuar për produktet/shërbimet e ofruara në postim. Në këtë mënyrë, mund të arrijmë më shpejt tek audienca së cilës ja drejtojmë postimin.

Lexo këtu: 3 arsye për t’u kushtuar vëmendje grupeve në rrjetet sociale

Gjatë eventit, pjesëmarrësit diskutuan gjëra të ndryshme lidhur me menaxhimin e faqeve të rrjeteve sociale. Ndër të tjera, u tha se një element tjetër që rrit besimin e audiencës, është ndarja e eksperiencës që kanë pasur përdoruesit e produktit/shërbimit që ju ofroni. Sigurisht, ju do thoni fjalët më të mira për veten tuaj, por kur këto fjalë i thonë të tjerët, është më e efektshme. “Njerëzit blejnë eksperiencën, jo vetëm shërbimin”, tha njëri nga pjesëmarrësit.

Duhet të përqendrohemi tek koha kur janë online miqtë. Postimet arrijnë më shumë reach, në kohë të caktuara të ditës. Prandaj mos u fokusoni tek sasia e postimeve, por tek cilësia. Më mirë të bëni pak postime, por të jenë të kuruara dhe të postohen në kohën e duhur. Shitja është e rëndësishme, por nuk është gjithçka. Duhet që t’u japim edhe vlerë gjërave duke i prezanuar tek audienca në mënyrë dinjitoze.

Përdorimi i videove është një element shumë i preferuar nga ndjekësit në rrjete sociale. Duke qenë së përmbajnë imazhe dhe informacione, videot janë shumë efektive.

Postimet në rrjetet sociale duhet të planifikohen dhe të strukturohen në mënyrë që të kemi një plan pune të mirfilltë dhe të mos mbeteni mbrapa me postimet.

Subscribe në kanalin tonë në YouTube


Evente