“Shkundim” algoritmat e social media, Ja elementet kryesore për të pasur një faqe të suksesshme

“Shkundim” algoritmat e social media, Ja elementet kryesore për të pasur një faqe të suksesshme


Në datën 19 shkurt u zhvillua eventi “Shkundim” algoritmat e social media.  Ky event, i cili u organizua nga Garazh dhe u zhvillua në amjentet e Coolab, vuri theksin tek rëndësia që ka përdorimi i rrjeteve sociale në zhvillimin e një biznesi.

Folëse kryesore ishte Adela Kallanxhi, e cila ndau me audiencën disa pika kryesore ku duhet të përqendrohemi për të menaxhuar më së miri një faqe në rrjetet sociale.Algoritmat e mediave sociale janë mekanike, por ne duhet të ndërveprojmë me audiencën në mënyrë njerëzore, për të ndërtuar një brand të besueshëm. Pra, nuk mjafton të bëjmë postime mekanike sa për të treguar që jemi aktivë. Është shumë e rëndësishme të komunikosh dhe ndërveprosh me ndjekësit direkt.

Gjithashtu bashkëpunimi është një pikë e rëndësishme e suksesit të një faqeje online. “Ne influencohemi nga të ngjashmit tanë”, tha Adela. Prandaj nëpër postime duhet të bëjmë tag faqe të ngjashme, miq që janë të interesuar për produktet/shërbimet e ofruara në postim. Në këtë mënyrë, mund të arrijmë më shpejt tek audienca së cilës ja drejtojmë postimin.

Lexo këtu: 3 arsye për t’u kushtuar vëmendje grupeve në rrjetet sociale

Gjatë eventit, pjesëmarrësit diskutuan gjëra të ndryshme lidhur me menaxhimin e faqeve të rrjeteve sociale. Ndër të tjera, u tha se një element tjetër që rrit besimin e audiencës, është ndarja e eksperiencës që kanë pasur përdoruesit e produktit/shërbimit që ju ofroni. Sigurisht, ju do thoni fjalët më të mira për veten tuaj, por kur këto fjalë i thonë të tjerët, është më e efektshme. “Njerëzit blejnë eksperiencën, jo vetëm shërbimin”, tha njëri nga pjesëmarrësit.

Duhet të përqendrohemi tek koha kur janë online miqtë. Postimet arrijnë më shumë reach, në kohë të caktuara të ditës. Prandaj mos u fokusoni tek sasia e postimeve, por tek cilësia. Më mirë të bëni pak postime, por të jenë të kuruara dhe të postohen në kohën e duhur. Shitja është e rëndësishme, por nuk është gjithçka. Duhet që t’u japim edhe vlerë gjërave duke i prezanuar tek audienca në mënyrë dinjitoze.

Përdorimi i videove është një element shumë i preferuar nga ndjekësit në rrjete sociale. Duke qenë së përmbajnë imazhe dhe informacione, videot janë shumë efektive.

Postimet në rrjetet sociale duhet të planifikohen dhe të strukturohen në mënyrë që të kemi një plan pune të mirfilltë dhe të mos mbeteni mbrapa me postimet.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0