“Shkundim” algoritmat e social media, Ja elementet kryesore për të pasur një faqe të suksesshme


Në datën 19 shkurt u zhvillua eventi “Shkundim” algoritmat e social media.  Ky event, i cili u organizua nga Garazh dhe u zhvillua në amjentet e Coolab, vuri theksin tek rëndësia që ka përdorimi i rrjeteve sociale në zhvillimin e një biznesi.

Folëse kryesore ishte Adela Kallanxhi, e cila ndau me audiencën disa pika kryesore ku duhet të përqendrohemi për të menaxhuar më së miri një faqe në rrjetet sociale.Algoritmat e mediave sociale janë mekanike, por ne duhet të ndërveprojmë me audiencën në mënyrë njerëzore, për të ndërtuar një brand të besueshëm. Pra, nuk mjafton të bëjmë postime mekanike sa për të treguar që jemi aktivë. Është shumë e rëndësishme të komunikosh dhe ndërveprosh me ndjekësit direkt.

Gjithashtu bashkëpunimi është një pikë e rëndësishme e suksesit të një faqeje online. “Ne influencohemi nga të ngjashmit tanë”, tha Adela. Prandaj nëpër postime duhet të bëjmë tag faqe të ngjashme, miq që janë të interesuar për produktet/shërbimet e ofruara në postim. Në këtë mënyrë, mund të arrijmë më shpejt tek audienca së cilës ja drejtojmë postimin.

Lexo këtu: 3 arsye për t’u kushtuar vëmendje grupeve në rrjetet sociale

Gjatë eventit, pjesëmarrësit diskutuan gjëra të ndryshme lidhur me menaxhimin e faqeve të rrjeteve sociale. Ndër të tjera, u tha se një element tjetër që rrit besimin e audiencës, është ndarja e eksperiencës që kanë pasur përdoruesit e produktit/shërbimit që ju ofroni. Sigurisht, ju do thoni fjalët më të mira për veten tuaj, por kur këto fjalë i thonë të tjerët, është më e efektshme. “Njerëzit blejnë eksperiencën, jo vetëm shërbimin”, tha njëri nga pjesëmarrësit.

Duhet të përqendrohemi tek koha kur janë online miqtë. Postimet arrijnë më shumë reach, në kohë të caktuara të ditës. Prandaj mos u fokusoni tek sasia e postimeve, por tek cilësia. Më mirë të bëni pak postime, por të jenë të kuruara dhe të postohen në kohën e duhur. Shitja është e rëndësishme, por nuk është gjithçka. Duhet që t’u japim edhe vlerë gjërave duke i prezanuar tek audienca në mënyrë dinjitoze.

Përdorimi i videove është një element shumë i preferuar nga ndjekësit në rrjete sociale. Duke qenë së përmbajnë imazhe dhe informacione, videot janë shumë efektive.

Postimet në rrjetet sociale duhet të planifikohen dhe të strukturohen në mënyrë që të kemi një plan pune të mirfilltë dhe të mos mbeteni mbrapa me postimet.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale