Gjigandi i tregtisë elektronike, Alibaba rrit shitjet gjatë periudhës së COVID-19

Alibaba

Gjigandi kinez i tregtisë elektronike Alibaba tha se ka pasur një “rikuperim të qëndrueshëm” që nga marsi, por paralajmëroi që rruga për një rikthim ekonomik mbetet e pasigurt.

Shitjet e firmës u rritën 22% në tre mujorin e parë deri në 31 mars, megjithë kufizimet për shkak të koronavirusit.

Fitimi ishte më i lartë se sa pritej, i nxitur nga kërkesa për produkte ushqimore dhe elektronike. Zinxhiri i shpërndarjes së produkteve dhe humbjet e investimeve ndikuan në rezultatet e saj në përgjithësi. Qeveria kineze tha këtë javë se nuk do të vendosë një objektiv të rritjes ekonomike. Kjo është hera e parë që nuk ka pranuar ta bëjë këtë që nga viti 1990.

Lexoni: Si të merrni vendime të zgjuara gjatë një periudhe kaosi?

Shumë kompani globale gjithashtu kanë hedhur poshtë parashikimet ekonomike për vitin e ardhshëm, duke përmendur pasigurinë për shkak të pandemisë.

Alibaba, e cila drejton një nga grupet më të mëdha në botë të dyqaneve dhe faqeve të mediave digjitale, paralajmëroi gjithashtu pasigurinë ekonomike. Kompania u tha investitorëve se priste rritje të të ardhurave prej rreth 27% gjatë 12 muajve të ardhshëm, krahasuar me 35% në një vit më parë.

Lexoni: Netflix do të anulojë automatikisht llogaritë joaktive

“Megjithëse pandemia ka ndikuar negativisht në shumicën e bizneseve tona vendase të tregtisë, duke filluar nga fundi i janarit, ne kemi parë rimëkëmbje të qëndrueshme që nga marsi,” tha drejtori zyrtar i financave të Alibaba, Maggie Wu.

BBC

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale