Si të merrni vendime të zgjuara gjatë një periudhe kaosi?

Si të merrni vendime të zgjuara

Nga  DAMON BROWN, sipërmarrës dhe autor

Si mundet një lider biznesi të bëjë strategji të mira gjatë kaosit? Kjo është një pyetje me të cilën shumë prej nesh po përballen, pasi ndodhemi dhe po drejtojmë një ekonomi të paqëndrueshme botërore. Siç e vuri në dukje edhe Mark Kuban, disa nga startup-et më me ndikim sot, filluan pikërisht gjatë recesionit të fundit. Duke ecur përpara, udhëheqësit duhet të respektojnë momentin dhe të punojnë për të ardhmen e biznesit.

Në një intervistë vitin e kaluar, veterani i marketingut Seth Godin, tha se lëvizja tjetër më e mirë vjen nga shtrimi i një pyetjeje të rëndësishme:

A ju besojnë më shumë njerëz dhe ju kushtojnë vëmendje sot sesa gjashtë muaj më parë, dhe Çfarë do të bëni nga tani në gjashtë muajt e ardhshëm në mënyrë që të ndryshojë rrënjësisht numri i njerëzve që besojnë fort tek ju?

Ky ushtrim reflektues është kyç, dhe mendoj se ka dy leksione të mëdha nga kjo deklaratë:

Së pari ndërto besim e më pas vëmendje

Besimi është një produkt më i rrallë sesa vëmendja. Në fakt, besimi të çon në vëmendje. Ju mund të merrni shumë vëmendje, por kjo nuk do të thotë që njerëzit do të dalin nga rruga e tyre, për të punuar me shërbimin tuaj ose për të blerë produktin tuaj. Sidoqoftë, duke ndërtuar besim, mund të krijoni një dialog me klientët tuaj të mundshëm dhe të jeni në krye të vëmendjes kur oferta juaj plotëson nevojat e tyre.

Ndërtimi i besimit kërkon tri veprime:

1-Të shfaqesh për klientin

2- Të jesh i qëndrueshëm me disponueshmërinë dhe mesazhin tënd

3- Të fokusohesh në shërbim më shumë se sa në vetë transaksionin

A keni më shumë besim tani se më parë? Gjashtë muaj janë shumë të mirë për të parë se si ka funksionuar strategjia juaj.

Lexo: Bizneset më të mira këmbëngulin në ruajtjen e ekuilibrit

Tani shiko 6 muaj nga e ardhmja

Nëse tani është verë, cilat janë ato veprime që do të ndërmarrësh tani për të ndërtuar deri në dimër, besim, shërbim dhe vëmendje? Diskutimi automatikisht ndryshon fushën e procesit tuaj të vendimmarrjes.

Aktualisht shumica e botës është ngujuar. Sidoqoftë, në gjashtë muaj, ne me siguri do të jemi në një peizazh të ndryshëm: mbase jashtë izolimit, padyshim më inteligjentë për pandeminë dhe më të përshtatur ndaj një ekonomie të re.

Me fjalë të tjera, bota jonë tani është në tranzicion. Marrja e vendimeve afatshkurtra mund të mos ju ndihmojë të qëndroni gjallë deri në fund të vitit.

Për shembull, folësit profesionistë publikë si unë mund të mos praktikojnë fjalimet publike. Do të zotërojmë të folurën virtuale dhe t’i drejtojmë të gjitha mundësitë tona për të folur në distancë. Por çfarë do të ndodhë sot një vit, kur ato konferenca që janë vonuar papritmas kthehen? Deri atëherë, folësit në skenë do të ishin jashtë praktikës. Në rastin tim, unë po zhvilloj biseda aktive rreth të gjitha angazhimeve të mia të vonuara. Flas dhe praktikoj bisedimet e mia në skenë dhe jam i gatshëm të flas para një audience offline kur bota të jetë gati në një të ardhme të afërt.

Gjërat po ndryshojnë me shpejtësi. Masa më e shpejtë mund të mos jetë drejtimi i biznesit tuaj atje ku janë klientët, por përcaktimi i strategjisë suaj se ku do të jenë.

INC

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale