Si të merrni vendime të zgjuara gjatë një periudhe kaosi?

Si të merrni vendime të zgjuara

Nga  DAMON BROWN, sipërmarrës dhe autor

Si mundet një lider biznesi të bëjë strategji të mira gjatë kaosit? Kjo është një pyetje me të cilën shumë prej nesh po përballen, pasi ndodhemi dhe po drejtojmë një ekonomi të paqëndrueshme botërore. Siç e vuri në dukje edhe Mark Kuban, disa nga startup-et më me ndikim sot, filluan pikërisht gjatë recesionit të fundit. Duke ecur përpara, udhëheqësit duhet të respektojnë momentin dhe të punojnë për të ardhmen e biznesit.

Në një intervistë vitin e kaluar, veterani i marketingut Seth Godin, tha se lëvizja tjetër më e mirë vjen nga shtrimi i një pyetjeje të rëndësishme:

A ju besojnë më shumë njerëz dhe ju kushtojnë vëmendje sot sesa gjashtë muaj më parë, dhe Çfarë do të bëni nga tani në gjashtë muajt e ardhshëm në mënyrë që të ndryshojë rrënjësisht numri i njerëzve që besojnë fort tek ju?

Ky ushtrim reflektues është kyç, dhe mendoj se ka dy leksione të mëdha nga kjo deklaratë:

Së pari ndërto besim e më pas vëmendje

Besimi është një produkt më i rrallë sesa vëmendja. Në fakt, besimi të çon në vëmendje. Ju mund të merrni shumë vëmendje, por kjo nuk do të thotë që njerëzit do të dalin nga rruga e tyre, për të punuar me shërbimin tuaj ose për të blerë produktin tuaj. Sidoqoftë, duke ndërtuar besim, mund të krijoni një dialog me klientët tuaj të mundshëm dhe të jeni në krye të vëmendjes kur oferta juaj plotëson nevojat e tyre.

Ndërtimi i besimit kërkon tri veprime:

1-Të shfaqesh për klientin

2- Të jesh i qëndrueshëm me disponueshmërinë dhe mesazhin tënd

3- Të fokusohesh në shërbim më shumë se sa në vetë transaksionin

A keni më shumë besim tani se më parë? Gjashtë muaj janë shumë të mirë për të parë se si ka funksionuar strategjia juaj.

Lexo: Bizneset më të mira këmbëngulin në ruajtjen e ekuilibrit

Tani shiko 6 muaj nga e ardhmja

Nëse tani është verë, cilat janë ato veprime që do të ndërmarrësh tani për të ndërtuar deri në dimër, besim, shërbim dhe vëmendje? Diskutimi automatikisht ndryshon fushën e procesit tuaj të vendimmarrjes.

Aktualisht shumica e botës është ngujuar. Sidoqoftë, në gjashtë muaj, ne me siguri do të jemi në një peizazh të ndryshëm: mbase jashtë izolimit, padyshim më inteligjentë për pandeminë dhe më të përshtatur ndaj një ekonomie të re.

Me fjalë të tjera, bota jonë tani është në tranzicion. Marrja e vendimeve afatshkurtra mund të mos ju ndihmojë të qëndroni gjallë deri në fund të vitit.

Për shembull, folësit profesionistë publikë si unë mund të mos praktikojnë fjalimet publike. Do të zotërojmë të folurën virtuale dhe t’i drejtojmë të gjitha mundësitë tona për të folur në distancë. Por çfarë do të ndodhë sot një vit, kur ato konferenca që janë vonuar papritmas kthehen? Deri atëherë, folësit në skenë do të ishin jashtë praktikës. Në rastin tim, unë po zhvilloj biseda aktive rreth të gjitha angazhimeve të mia të vonuara. Flas dhe praktikoj bisedimet e mia në skenë dhe jam i gatshëm të flas para një audience offline kur bota të jetë gati në një të ardhme të afërt.

Gjërat po ndryshojnë me shpejtësi. Masa më e shpejtë mund të mos jetë drejtimi i biznesit tuaj atje ku janë klientët, por përcaktimi i strategjisë suaj se ku do të jenë.

INC

 

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale