Bizneset më të mira këmbëngulin në ruajtjen e ekuilibrit

ekuilibër

Bizneset më të mira nuk funksionojnë duke u përqendruar në ekstreme. Ata, gjithmonë shohin dhe kërkojnë ekuilibrin.

Pronarët e bizneseve kanë një zakon të keq, të cilin shpesh nuk e kuptojnë: zakonin e të qenit i mbërthyer në ekstreme. Kur kohët janë të mira, është e lehtë të besosh se kushtet do të qëndrojnë gjithmonë të tilla, se qielli do të jetë përgjithmonë i kaltër. Por rrëshkitja në drejtimin tjetër rezulton të jetë po aq e lehtë, duke kaluar ditë të vështira, kur duket sikur retë nuk do të ikin dhe qielli do të mbetet gjithnjë gri.

Bizneset e suksesshme – ato që lulëzojnë për një kohë të gjatë – kurrë nuk qëndrojnë në një ekstrem ose në tjetrin. Ata ruajnë një ekuilibër. Liderët, veçanërisht në kohët e vështira, duhet t’i ndihmojnë ekipet e tyre të shohin të dyja anët e medaljes.

Drejtuesit më të mirë instinktivisht e dinë që asnjë biznes nuk mund të zgjasë shumë, nëse ëndërron vetëm se si të rritet. Kjo nuk do të thotë që liderët e mirë janë imunë ndaj sirenës së ekstremeve.

Për shembull, në fund të viteve 1990 dhe në fillim të viteve 2000, World Wide Web shpërtheu në skenë dhe bashkë me të, biznese të panumërta të reja që kërkuan të përfitonin. Gjatë këtyre ditëve qielli ishte blu. Shumë biznese filluan me skicën e një plani biznesi ose me propozime, që i çonin në rrugën drejt fitimit. Por nuk ishin thjesht themeluesit e bizneseve të reja të mahnitur nga qielli blu.

Investitorët dhe huazuesit bënë të njëjtën gjë. Ata lanë mënjanë parimet e tyre themelore, për gjërat, që bënin diferencën mes riskut të mirë dhe atij të keq. Në fund të fundit, qielli do të ishte përgjithmonë blu, apo jo? Pastaj, në vitin 2001, flluska shpërtheu. Të jetosh përgjithmonë në një botë me qiellin blu, është një trillim i pashmangshëm.

Lexoni: 3 mënyra për të maksimizuar produktivitetin e ekipit

Ndodh që të ngecësh edhe në skajin tjetër, atë të qiellit gri dhe nuk duhet të shikosh shumë larg për ta kuptuar. Në dekadën e kaluar dhe veçanërisht në muajt e fundit me krizën e koronavirusit, shumë biznese po operojnë në modalitetin e qiellit gri . Padyshim që ekziston një pasiguri për të gjithë. Dhe, natyrisht, udhëheqësit e mirë nuk mund t’i heqin sytë nga pasiguria dhe të veprojnë sikur biznesi po funksionon normalisht.

Por të lejoni të menduarit tuaj ose mënyrën e funksionimit të biznesit të orientohet plotësisht në modalitetin e qiellit gri është po aq e rrezikshme sa bizneset e së kaluarës jo aq të largët, që besuan se “.com” ishte thelbësor për të pasur një biznes të sukseshëm.

Lançimi, drejtimi dhe rritja e një biznesi gjithmonë kërkon një përzierje të vetëdijes ndërmjet qiellit gri dhe të kaltër. Është më mirë që ta konsideroni biznesin tuaj si një vazhdimësi ngjyrash. Realiteti gjithnjë zhvillohet diku në mes të ekstremeve polare. Detyra e një lideri të mirë dhe në të vërtetë i të gjithë ekipit, është që gjithmonë të shikoni spektrin e plotë të ngjyrave dhe me kalimin e kohës mund të drejtoheni gradualisht drejt poleve, në varësi të kushteve dhe situatës.

Udhëheqja e shkëlqyer – ajo që studion nga afër ciklet e tregut dhe kushtet gjithnjë  në ndryshim të tij, udhëheqja që ndërton një kulturë lidershipi në vend të një imazhi të rremë të heroit, që i bën të gjitha vetë, nënkupton të shohësh realitetin dhe ta pranosh siç është: një qiell miks i grisë dhe të kaltrës.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale