Netflix do të anulojë automatikisht llogaritë joaktive

Netflix

Netflix ka njoftuar se do të fillojë automatikisht anulimin e llogarive, që kanë qenë joaktive për periudha të gjata kohore.

Përdoruesit, që nuk i kanë përdorur llogaritë e tyre për një vit ose më gjatë do të marrin një njoftim nga kompania, duke u pyetur nëse dëshirojnë të vazhdojnë të kenë llogarinë e tyre. Kjo ka të ngjarë të kryhet përmes një emaili.

Nëse përdoruesi nuk përgjigjet fare, ose përgjigjet se dëshiron të ndërpresë llogarinë, atëherë Netflix do të çaktivizojë llogarinë e tyre.

Më vonë, nëse një përdorues, që është pro çaktivizimit, dëshiron të rihapë një llogari, shërbimi i transmetimit do të ketë ruajtur historinë dhe preferencat e tyre të vjetra.

Drejtori i inovacionit të produkteve, Eddy Wu shkruajti në një postim në blog në website-n e Netflix: “Ju e dini atë ndjesi e fajit kur e kuptoni që u regjistruat për diçka, por nuk e keni përdorurprej kohësh? Në Netflix, gjëja e fundit që duam është që njerëzit të paguajnë për diçka që nuk e përdorin”.

Ai vazhdoi: “Pra, ne po i kërkojmë të gjithëve që nuk kanë shikuar asgjë në Netflix prej një viti pasi janë bashkuar, për të konfirmuar se duan të vazhdojnë anëtarësinë e tyre. Do të bëjmë të njëjtën gjë për këdo që ka ndaluar së shikuari diçka në Netflix prej më shumë se dy vitesh”.

Lexoni: Platforma Akademia pranohet në programin Microsoft for Startups

Anëtarët do të fillojnë t’i shohin këto e-maile njoftime për aplikacionin këtë javë. Nëse ata nuk konfirmojnë se duan të vazhdojnë, ne do të anulojmë automatikisht llogarinë e tyre. Nëse dikush ndryshon mendim më vonë, është me të vërtetë e thjeshtë të ribëheni pjesë e Netflix “.

Wu përmendi se llogaritë joaktive, megjithëse arrijnë në më pak se 0.5 përqind të bazës së antarve të Netflix, përbëjnë “disa qindra mijëra” klientë.

The Independent

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale