Gerti Boshnjaku: "Teknologjia nxit zhvillimin ekonomik" - Business Magazine Albania

Gerti Boshnjaku: “Teknologjia nxit zhvillimin ekonomik”


Përdorimi i teknologjisë nxit zhvillimin e ekonomisë, por ekspertët shprehen se për të shpejtuar përdorimin e arritjeve të teknologjisë në jetën e përditshme, është e domosdoshme rritja e informimit dhe infrastrukturës dixhitale.

Gerti Boshnjaku, ekspert me një karierë të gjatë në fushën e manaxhimit të teknologjisë në vendin tonë, tha se “sot të gjithë janë përdorues të teknologjisë, por teknologjia është ajo që ecën me hapa shumë përpara dhe jemi ne që e ndjekim”.

Në Shqipëri ne si konsumator nuk jemi shumë të informuar dhe përpiqemi ta përdorim teknologjinë në ato nivele që ne e njohim, por teknologjia është shumë më e avancuar .

Ndaj tregu, shprehet Boshnjaku, përpiqet ta përdori për aq sa i nevojitet, por nuk e di potencialin që i ofrohet nga teknologjia.

Sot teknologjia në vetëvete nuk është një telefon apo kompjuter. Që të funksionojë më së miri dhe që t’i shërbejë tregut të konsumatorit, kërkohet infrastrukturë dhe mbështetje nga shumë aktorë.

Për shembull, shpjegon ai, për zhvillimin dhe suksesin e një biznesi nuk do të ishte e mjaftueshme vetëm një faqe online apo përdorimi i aplikacioneve të ndryshme. Por kërkohet që paralelisht të ndërtohet një infrastrukturë që të shesi online dhe të mbështetet nga aktorë të tjerë online. Këtu mund të përmendim ndërhyrjen e bankave me sistemet e tyre dixhitale, duhet të ndërhyjnë proçesorë të tjerë pagesash, konsumatori duhet të jetë përdorues i teknologjisë. Pra një sërë gjërash që lidhen me teknologjinë.

Boshnjaku apelon se, ne jemi përdorues të teknologjisë por kemi ende shumë nevojë për informim mbi teknologjinë.

“Në këto 10 vitet e fundit teknologjia ka avancuar shumë por duhet që njerzit ta mësojnë për ta përdoruar për nevojat e tyre. Shqipëria ka nevojë për të mësuar përdorimin e teknologjisë”, thotë ai.

Duke iu referuar disa shërbimeve në SHBA si “Airbnb” apo “Uber”, ai tregon se si aplikacioni i vjen në ndihmë njerëzve për të kryer shumë nevoja përmes telefonit, duke filluar që nga gjetja e një shtëpie me qera, makine me qera, etj.

Këtu vërtet mund ta hedhësh aplikacionin në telefon, por nuk ke infrastrukturë të realizuar, që do të thotë se nuk kemi sistemim e dixhitalizuar të shtëpive me qera, apo shërbime të tjera. Ndaj jemi në kohë por kërkohet të rritet dixhitalizimi i ekonomisë dhe të na shërbejë për të qenë funksionale, thekson Boshnjaku.

Burimi: ata.gov.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0