Fuqia e numrit 3! - Business Magazine Albania

Fuqia e numrit 3!


Numrat janë kudo, por a e dini se numri tre mund të përdoret për të rritur impaktin e prezantimeve tuaja me shkrim dhe me gojë?

“Mos vallë në këto momente jeni duke menduar pse qenka kështu?”

Epo, gjithçka ka të bëjë me mënyrën se si e perceptojmë informacionin.

Për shembull …

Nëse do të donit të më bindni për të blerë një orë ari që keni për të shitur, një arsye nuk ka gjasa të më mbushë mendjen. Shto një arsye të dytë dhe mund të jem më afër bindjes – por ndoshta do të përfundoj vetëm me krahasimin e dy arsyeve. Por, shtoni një arsye të tretë … dhe mund të keni goditur në shenjë!

Kjo metodë njihet si ‘Rregulli i 3’ dhe është një mënyrë e provuar për të dhënë mesazhe të qarta dhe të paharrueshme, duke ofruar informacion të plotë për marrësit.

Lexoni: Mësoni nga prezantimi më i mirë i të gjitha kohërave

Shumë fraza të famshme përdorin ‘Rregullën e 3-it’:

  • Gjak, djersë dhe lot – Blood, sweat and tears (Sir Winston Churchill)
  • Unë erdha, pashë, pushtova – I came, I saw, I conquered (Julius Caesar)
  • Jetë, liri dhe ndjekje e lumturisë – Life, liberty, and the pursuit of happiness (Deklarata Amerikane e Pavarësisë)

Është e qartë se ekziston një magji e vërtetë në përdorimin e “Rregullit të 3-it” për të komunikuar mesazhe kyçe për audiencën tuaj.

Bashkëthemeluesi i Apple, Steve Jobs u tha të pranishmëve në MacWorld 2007, se do të fliste për tre produkte inovatore, domethënë:

  • Një iPod me ekran të madh me prekje
  • Një celular revolucionar
  • Një pajisje për komunikimin në Internet

Pasi foli gjerësisht për secilin nga tri produktet dhe mori duartrokitje të zjarrta nga audienca, ai e përfundoi prezantimin e tij duke thënë:

“A po e kuptoni? Këto nuk janë tre pajisje të veçanta, ato janë një pajisje dhe ne e quajmë atë iPhone!”

Është e qartë se Steve Jobs e kuptoi fuqinë e 3-it. Dhe nëse dëshironi të jeni një komunikues i suksesshëm dhe efektiv – duhet ta kuptoni dhe ta përdorni këtë teknikë.

Ende po pyesni pse ne numërojmë deri në 3?

/Lifehack

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0