Franca gjobit Google 150 milionë euro


Autoriteti i Konkurrencës në Francë ka gjobitur 150 milionë euro Google për “abuzimin e pozitës së tij dominuese”, në tregun e reklamave në internet.

Sipas Autoritetit, kompania amerikane e teknologjisë ka keqtrajtuar blerësit e reklamave bazuar në fjalë kyçe. Metodat e përdorura nga platforma e saj “Google Ads” janë “të paqarta dhe të vështira për t’u kuptuar” dhe kompania i zbaton ato në një “mënyrë të pabarabartë dhe arbitrare”, thuhet në deklaratë.

Kompanisë Google i kërkohet të sqarojë rregullat për Google Ads dhe procedurat e saj për ngrirjen e llogarive, për të shmangur pezullimet “brutale dhe të pajustifikuara”.

Kjo është më e fundit e një sërë gjobash që vendet europiane aplikojnë ndaj Google edhe pse Google, ka një konkurencë të ulët në biznesin e motorrëve të kërkimit në të gjithë kontinentin. Vitet e fundit gjobat e autoriteteve të BE-së kanë qenë multimiliarda dollarë të lidhura me gjendjen monopol.

Kompania nga ana e saj ka deklaruar se do të apelojë, duke theksuar se politikat e saj të reklamimit janë krijuar për të mbrojtur konsumatorët “nga reklamat shfrytëzuese dhe abuzive”.

Çështja lindi nga një ankesë që kompania konsulente në internet “Gibmedia” paraqiti pasiGoogle pezulloi llogarinë e saj të reklamës në vitin 2015. Gjatë dhe pas mosmarrëveshjes së tyre të zgjatur, Google publikoi reklama të ngjashme me ato të drejtuara nga “Gibmedia”.

Techcrunch

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale