Fjala e parë që një udhëheqës duhet të përdorë për të ndryshuar një organizatë


 

Suksesi i një biznesi dhe një marke nuk bazohet në atë që bën një person, por në atë që mund të arrijë së bashku një njësi e tërë. Merrni parasysh proverbën afrikane: “Nëse doni të shkoni shpejt, shkoni vetëm. Nëse dëshironi të shkoni shumë larg shkoni së bashku”. Është më mirë të gjesh forca në numër dhe të shohësh qëllimet dhe misionin e biznesit tënd përmes lentes së një grupi më të madh. Nëse doni ta ktheni vizionin tuaj në realitet, hidhni mentalitetin “mua” dhe filloni të mendoni në terma “ne”.

Pyesni veten – Çfarë mund të bëjmë? Si mund të fitojmë?

1.Përdorni një mentalitet fitues në të gjithë kompaninë.

Fokusi juaj duhet të jetë në projekte që ndihmojnë të gjithë rreth jush. Kjo nuk është e kufizuar tek punonjësit tuaj – kërkoni të ndihmoni klientët tuaj, komunitetet dhe palët e interesuara të korrin shpërblimet e suksesit. Realiteti është se ne të gjithë duam të fitojmë, dhe sa më shumë që të ndihmoni të gjithë komunitetin tuaj të fitojë, aq më mire është. Kur vizioni dhe misioni i kompanisë suaj është i rrënjosur në qëllimin për të përfituar të tjerët dhe për të sjellë të gjithë së bashku, krijoni diçka që shkon përtej një pagese, krijoni një ndjenjë përkatësie. Mendoni në këtë mënyrë: hierarkia e parë dhe e dytë e nevojave (fiziologjike dhe të sigurisë) të Masloë mund të arrihet lehtë në një organizatë, përmes një pagese të qëndrueshme. Kur shkoni përtej kësaj dhe vendosni theksin në ndërtimin e një themeli të përkatësisë, dashurisë dhe nderimit për ekipin tuaj (nevojat psikologjike) ju jeni në gjendje t’u ofroni njerëzve një komunitet dhe të përmbushni karrierën tuaj. Kur të gjithë veprojnë në një nivel më të lartë të vetë-aktualizimit, njerëzit do të rriten si individë dhe do të rrisin performancën dhe suksesin e gjithë biznesit.

  1. Krijo një kulturë që ushqen udhëheqës.

Një kompani është e suksesshme bazuar të njerëzit që e ndërtojnë atë si një udhëheqës, kur u tregoni të tjerëve se si përpjekjet e tyre ndihmojnë të gjithë ekipin. Kur flisni dhe veproni brenda kuadrit të mendjes, një ndjenjë më e fortë e llogaridhënies dhe pronësisë gjenerohet në mesin e ekipit. Filloni të mos flisni vetëm me fuqinë e ekipit, por inkurajoni ata që ta tregojnë atë gjithashtu. Punonjësit do të rriten si udhëheqës në fushat e tyre kyçe dhe do të fillojnë të përfaqësojnë organizatën për njerëz dhe mjedise të ndryshme, sepse ata e dinë që ju do të bëni të njëjtën gjë për ta. Kur merrni vendime në përfitim të një numri më të madh njerëzish, krijoni një efekt ujëvarë për ndryshime pozitive.

  1. Punoni si njësi për sukses të shtuar.

Udhëheqësit dhe sipërmarrësit kanë vazhdimisht pritje të larta. Realiteti është që jo gjithmonë është e mundur. Krijo një ekip dhe kulturë që vepron si një njësi.

Performanca, pasionet dhe kreativiteti i të gjithëve funksionojnë në majat dhe luginat. Magjia e funksionimit si një njësi është se nëse jeni poshtë një ditë, dikush është e garantuar të jetë m lart dhe nëpërmjet kësaj, performanca e përgjithshme e grupit mbetet e vazhdueshme dhe madje mund të përshpejtohet. Shikoni përtej nevojave dhe dëshirave tuaja të vetme dhe filloni të mendoni se çfarë mund të bëni për të ndihmuar të tjerët. Mund të duhet kohë për të zhvendosur këtë mentalitet, por, sapo ta bëni, suksesi që u sillni të tjerëve do të jetë më i madh se çdo gjë që mund të imagjinoni vetëm për veten tuaj.

https://www.inc.com/raj-jana/the-1-word-a-leader-should-use-to-change-an-organization-what-will-happen-as-a-result.html?cid=readmoretext_ab

Burimi:INC

Etiketa:biznes,kompani,udhëheqës

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale