Fiksimi për t'u dukur të pasur, po ju lë të varfër - Business Magazine Albania

Fiksimi për t’u dukur të pasur, po ju lë të varfër

Një video në YouTube që paralajmëron kundër blerjes së markave të shtrenjta është bërë virale.
Cara Nicole, një YouTuber që krijon content për paratë, median dhe jetesën e qëllimshme, ndau mendimet e saj se si markat e shtrenjta luksoze synojnë të varfërit dhe jo të pasurit.

Videoja e titulluar “Si markat e stilistëve ju mbajnë të varfër”, u ripostua së fundmi në Reddit, ku u bë virale, duke marrë mbi 24,200 pëlqime dhe më shumë se 4,800 komente. Videoja e Nicole në YouTube tani ka mbi 623,000 shikime dhe 16,000 pëlqime.

Në videon e saj, Nicole argumenton se njerëzit janë të gatshëm të shpenzojnë shuma të mëdha parash për markat e stilistëve për shkak të mënyrës se si ata duan të perceptohen nga të tjerët rreth tyre.

“Ne kërkojmë statusin social që nga ajo që veshim, ku shkojmë në shkollë e deri te çantat që mbajmë. Ne duam të perceptohemi si me status të lartë, veçanërisht me status më të lartë se ata që na rrethojnë. … Bota e brandeve të stilistëve, nga Louis Vuitton te Rolex , është ajo ku statusi social arrihet thjesht përmes konsumit dhe shpenzimeve. Është një sistem që lehtë mund t’ju mbajë të varfër nëse nuk jeni të kujdesshëm”, thotë ajo.

Nicole shpjegon se pavarësisht çmimeve më të larta, këto marka të stilistëve synojnë më shumë të varfërit, ose “njerëzit që duan të duken të pasur”, sesa të pasurit aktual.

YouTuber-ja më pas liston disa të pasur që kanë patur paraqitje të thjeshta në publik, duke përfshirë Bill Gates, Melinda Gates, Mackenzie Scott, Melanie Perkins, Mark Zuckerberg, Whitney Wolfe Herd dhe Steve Jobs.
Ajo gjithashtu vë në dukje se ndërsa shumë të famshëm shfaqin markat e stilistëve në kamera, shumica e bëjnë këtë vetëm për qëllime marketingu të organizuara nga markat e modës, si ambasadorë.

Në këmbim, të njëjtët të famshëm paguhen ose kompensohen me artikuj falas nga brandet.

“Për shkak të gjithë kësaj, ekziston ky iluzion që artikujt e markave të stilistëve barazojnë pasurinë,” thotë Nicole. “Kjo ushqen direkt në dëshirën tonë psikologjike për t’u përshtatur dhe për të qenë pjesë e një klubi ekskluziv.”

Një tjetër pikë që Nicole diskuton në videon e saj është fenomeni i quajtur “Efekti i gruas së bukur,” në të cilën shitësit me vetëdije sillen të vrazhdë dhe mospërfillës ndaj blerësve për të shkaktuar një reagim që i bën ata të duan të blejnë artikuj të markës luksoze për të treguar se mund t’i përballojnë ato.

Për ata që e shohin blerjen e artikujve të markave luksoze si një formë investimi, Nicole sugjeron se është më mirë t’i vendosni ato para në lloje të tjera investimesh, për një fitim më të besueshëm.

“Paratë janë kohë dhe mendoj se është gjithmonë një ide e mirë të reflektojmë se si po i shpenzojmë të dyja”, përfundon ajo. Youtube

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0