Përmbajtja e lajmeve të “Facebook”-ut

Faqet e markave shpërndajnë çerekun e përmbajtjes së lajmeve të “Facebook”-ut


Afërsisht një e katërta e përmbajtjeve të lajmeve të Facebook-ut vijnë nga markat.

Një studim nga Socialbaker’s, një kompani  e specializuar për anketime të mediave sociale ,  ku morën pjesë mbi 900 përdoruesë të rrjetit social “Facebook” dhe 100,000 faqe,  zbuloi se 24-29 % e postimeve në një ‘news feed’ të një përdoruesi mesatar janë nga faqjet e organizatave, personave të famshëm ose figurave publike. 

Studimi tregoi gjithashtu se menaxherët e markave paguajnë vetëm për 10 % të postimeve të faqeve, ndërsa 3% e postimeve të tyre në facebook janë postime të sponsorizuara.

Kjo do të thotë se përmbajtja ende qëndron supreme: avantazhet e PR dhe Marketingut të cilat krijojnë dhe shpërndajnë elementë që kapin vëmendjen e fansave rrisin ndërveprimin online dhe shikimet.

Pavarësisht se 49% e përdoruesve të ‘Facebook’-ut dilnin nga rrjeti pasi shikonin katër poste, 15% qëndronin për të parë më shumë se 20 postime. Një përdorues mesatar Facebook-u do të shihte 12 postime para se të shkonte diku tjetër për të klikuar.

Të dhënat e studimit  tregojnë një “minierë ari” për t’u gërmuar:

“Këto të dhëna të fundit na tregojnë se media sociale është ende në hapat fillestare për sa i përket potencialit që përmbajnë,” thotë Jan Rezab, themeluesi dhe drejtori ekzekutiv i Socialbaker’s.

Pavarësisht se profesionistët e PR kanë përfituar nga platformat e rrjeteve sociale nëpërmjet përpjekjeve ‘gazetareske’ të markave, Era Dixhitale ka rritur shanset për marrëdhëniet me median.

Në qershor të 2013-ës, markat merrnin më shumë “pëlqime”, komente dhe shpërndarje në Facebook, por tani mediat dhe faqet publikuese kanë rreth tri herë më shumë ndërveprime se sa faqet e markave.

Business Wire’s 2015 Media Survey zbuloi se më shume së 75 % duan t’i ndjekin lajmet e shkurtra dhe të shpejta të publikuara nga shtypi dhe 72 % duan rubrikën e ‘historive’. Rreth 69 % janë në kërkim të fakteve që e mbështesin një histori dhe më shumë së gjysma duan artikuj, burimi i të cilave është i besueshëm.

Avantazhet e mprehta të PR-it ofrojnë lajme dhe të reja interesante, por nga ana tjetër sigurohen që ajo që ofrojnë ato të jetë e rëndësishme.

Pavarësisht se të shpërndash historitë/lajmet e reporterëve nëpër mediat sociale do ju bënte një nder, bëni kujdes se për cilën media do e përdorni…rreth 18 % e të anketuarve thanë se do të donin t’i merrnin nga Twitter-i lajmet , dhe afërsisht 12 % e tyre i duan nëpërmjet rrjetit social “LinkedIn”, 74 % e tyre nuk duan t’i marrin nga asnjë kanal i mediave sociale.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0