Përmbajtja e lajmeve të “Facebook”-ut

Faqet e markave shpërndajnë çerekun e përmbajtjes së lajmeve të “Facebook”-ut


Afërsisht një e katërta e përmbajtjeve të lajmeve të Facebook-ut vijnë nga markat.

Një studim nga Socialbaker’s, një kompani  e specializuar për anketime të mediave sociale ,  ku morën pjesë mbi 900 përdoruesë të rrjetit social “Facebook” dhe 100,000 faqe,  zbuloi se 24-29 % e postimeve në një ‘news feed’ të një përdoruesi mesatar janë nga faqjet e organizatave, personave të famshëm ose figurave publike. 

Studimi tregoi gjithashtu se menaxherët e markave paguajnë vetëm për 10 % të postimeve të faqeve, ndërsa 3% e postimeve të tyre në facebook janë postime të sponsorizuara.

Kjo do të thotë se përmbajtja ende qëndron supreme: avantazhet e PR dhe Marketingut të cilat krijojnë dhe shpërndajnë elementë që kapin vëmendjen e fansave rrisin ndërveprimin online dhe shikimet.

Pavarësisht se 49% e përdoruesve të ‘Facebook’-ut dilnin nga rrjeti pasi shikonin katër poste, 15% qëndronin për të parë më shumë se 20 postime. Një përdorues mesatar Facebook-u do të shihte 12 postime para se të shkonte diku tjetër për të klikuar.

Të dhënat e studimit  tregojnë një “minierë ari” për t’u gërmuar:

“Këto të dhëna të fundit na tregojnë se media sociale është ende në hapat fillestare për sa i përket potencialit që përmbajnë,” thotë Jan Rezab, themeluesi dhe drejtori ekzekutiv i Socialbaker’s.

Pavarësisht se profesionistët e PR kanë përfituar nga platformat e rrjeteve sociale nëpërmjet përpjekjeve ‘gazetareske’ të markave, Era Dixhitale ka rritur shanset për marrëdhëniet me median.

Në qershor të 2013-ës, markat merrnin më shumë “pëlqime”, komente dhe shpërndarje në Facebook, por tani mediat dhe faqet publikuese kanë rreth tri herë më shumë ndërveprime se sa faqet e markave.

Business Wire’s 2015 Media Survey zbuloi se më shume së 75 % duan t’i ndjekin lajmet e shkurtra dhe të shpejta të publikuara nga shtypi dhe 72 % duan rubrikën e ‘historive’. Rreth 69 % janë në kërkim të fakteve që e mbështesin një histori dhe më shumë së gjysma duan artikuj, burimi i të cilave është i besueshëm.

Avantazhet e mprehta të PR-it ofrojnë lajme dhe të reja interesante, por nga ana tjetër sigurohen që ajo që ofrojnë ato të jetë e rëndësishme.

Pavarësisht se të shpërndash historitë/lajmet e reporterëve nëpër mediat sociale do ju bënte një nder, bëni kujdes se për cilën media do e përdorni…rreth 18 % e të anketuarve thanë se do të donin t’i merrnin nga Twitter-i lajmet , dhe afërsisht 12 % e tyre i duan nëpërmjet rrjetit social “LinkedIn”, 74 % e tyre nuk duan t’i marrin nga asnjë kanal i mediave sociale.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0