Facebook prezanton një format të ri reklamimi


Facebook ka lançuar një format të ri reklamimi që do të ndihmojë shitësit të shfaqin produktet e tyre.

Lançimi më i madh për reklamimin në Facebook erdhi vitin e kaluar, me Canvas. I ngjashëm me Canvas, një koleksion është krijuar posaçërisht për celularët dhe është projektuar për të fituar më shumë përdorues në aplikacionin e Facebook – para se t’i drejtojë ata në faqen e internetit të reklamuesit.

Maz Sharafi, drejtor i Facebook tha se qëllimi i këtij formati është të ndërtojë një eksperiencë të re tregtare për njerëzit dhe të ndihmojë marketerët të rritin shitjet nëpërmjet celularit.

“Koleksionet janë projektuar në mënyrë të tillë që Facebook të zgjedhë dhe të shfaqë produktet që konsumatorët duan nga katalogu i gjerë i tregtarëve.”

Pra reklama shfaqet në News Feeds të përdoruesve; ajo shfaqet në formën e videos apo imazhit, i ndjekur nga katër imazhe të produktit më poshtë. Nëse dikush shtyp mbi reklamën, ajo hap një katalog të gjerë deri në 50 produkte të ndryshme. Në qoftë se ata klikojnë në një produkt të veçantë, ata do të shkojnë në faqen e internetit të reklamuesit për të bërë blerjen.

Facebook gjithashtu njofton edhe një ndryshim në mënyrën se si reklamuesit mund të matin rezultatet e tyre. Për njësitë si: koleksione dhe Canvas, ajo nuk do t’i thotë reklamuesit vetëm kur dikush klikon një reklamë – ajo gjithashtu do të masë klikimet nga jashtë, pra kur dikush klikon në faqen e internetit të biznesit “. Kjo do të jetë në dispozicion edhe për reklamuesit në Instagram.

Burimi: techcrunch.com

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale