Facebook ndryshon emrin e kompanisë në Meta - Business Magazine Albania

Facebook ndryshon emrin e kompanisë në Meta

Meta

Facebook po ndryshon emrin e kompanisë për të pasqyruar ambiciet e saj në të ardhmen. Kompania po përballet me një shqyrtim të gjerë të dëmeve të botës reale nga platformat e ndryshme, pasi u zbuluan qindra dokumente të brendshme.

Themeluesi Mark Zuckerberg ka njoftuar se Facebook do të ndryshojë emrin e korporatës në Meta, duke bërë që Facebook të jetë vetëm një nga filialet e kompanisë, së bashku me Instagram dhe WhatsApp, në vend të markës kryesore.

Një riemërtim mund të jetë pjesë e një përpjekjeje për të riparuar reputacionin e Facebook dhe për të kthyer faqe pas një serie makthesh PR, duke përfshirë keqinformimin në platformat e tij, dështimet e moderimit të përmbajtjes dhe zbulimet rreth efektit negativ që produktet e tij kanë në shëndetin mendor të disa përdoruesve.

Ndryshimi i emrit, i cili u njoftua nga Zuckerberg gjatë konferencës së kompanisë për realitetin virtual dhe realitetin e shtuar, Facebook Connect, përputhet me fokusin e tij në rritje në metaverse, i cili i referohet përpjekjeve për të kombinuar teknologjitë virtuale dhe të realitetit të shtuar në një sferë të re online.

“Kam menduar shumë për identitetin tonë ndërsa fillojmë këtë kapitull tjetër. Facebook është një nga produktet më të përdorura në historinë e botës,” tha Zuckerberg. “Është një markë ikonë e mediave sociale, por gjithnjë e më shumë thjesht nuk përfshin gjithçka që bëjmë.

Lexoni: Facebook planifikon të ndryshojë emrin si pjesë e ribrandimit të kompanisë

“Sot ne shihemi si një kompani e mediave sociale,” shtoi ai, “por në ADN-në tonë, ne jemi një kompani që ndërton teknologji për të lidhur njerëzit. Dhe metaverse është kufiri tjetër, ashtu si ishin rrjetet sociale kur filluam”.

Zuckerberg tha se emri ishte frymëzuar nga fjala greke meta, që do të thotë “përtej”. “Për mua, kjo simbolizon se ka gjithmonë më shumë për të ndërtuar”.

Ai e nisi eventin duke ngacmuar një sërë konceptesh të reja sociale, lojërash dhe të vendit të punës për metaverse dhe duke pranuar optikën e përqendrimit në produkte të tilla mes shqyrtimit të ripërtërirë të kompanisë.

“E di që disa njerëz do të thonë se kjo nuk është koha për t’u fokusuar në të ardhmen dhe dua të pranoj se ka çështje të rëndësishme për të punuar në të tashmen. Gjithmonë do të ketë”, tha Zuckerberg. “Pra, për shumë njerëz, thjesht nuk jam i sigurt se do të ketë ndonjëherë një kohë të mirë për t’u fokusuar në të ardhmen. Por, di gjithashtu se ka shumë prej jush që ndihhen njësoj si unë”.

“Ne jetojmë për atë që po ndërtojmë”, shtoi Zuckerberg. “Ndërsa bëjmë gabime, vazhdojmë të mësojmë, të ndërtojmë dhe të ecim përpara”.

Facebook shfaqi një seri video konceptesh që nxirrnin në pah vizionin e tij për metaverse, të tilla si dërgimi i një imazhi holografik të vetes në një koncert me një mik që merr pjesë në jetën reale, ulur rreth tavolinave virtuale të takimeve me kolegë të largët ose duke luajtur lojëra me miqtë.

Zuckerberg njoftoi gjithashtu se thirrjet e Messenger do të vijnë në VR. Ai planifikon të operojë një treg virtual, ku zhvilluesit mund të shesin mallra virtuale dhe një ekran të ri bazë në Oculus Quest për t’i bërë bisedat dhe lojërat në botën virtuale më sociale.

“Pajisjet tuaja nuk do të jenë më pika qendrore e vëmendjes suaj,” tha ai. “Ne kemi filluar të shohim që shumë nga këto teknologji të bashkohen në pesë ose 10 vitet e ardhshme. Shumë nga këto do të jenë të zakonshme dhe shumë prej nesh do të krijojnë dhe banojnë botë që janë po aq të detajuara dhe bindëse sa kjo, çdo ditë”.

/cnn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0